我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2013年9月24日 星期二
退役~
呢個剷, 有幾多開心時刻?! 好多好多!
呢個剷, 由姨甥仔細細個開始, 就已經陪伴住我地!
呢個剷, 唔止幫我個姨甥仔剪過髮, 佢老豆都有剪過!
呢個剷到左而家, 已退休喇, 因為已經開始叉唔到電! 插住電制都唔多得喇! 我好唔捨得佢, 因為嗰時嘅環境唔算好好, 但係就好開心!
到今時今日叫我唔要佢, 真係有D唔捨得! 不過, 人就係咁, 唔得就冇得再留戀, 因為要嚟都冇用! 呢個就係我嘅性格!
買左個新嘅番嚟, 用過都唔錯, 都幾強勁!
呢SET嘢, 又唔知可以陪伴住我地幾多年呢~
1 則留言:
林林
2013年10月21日 晚上9:48
你真係好有興趣幫阿仔剪頭髮喎
[版主回覆10/22/2013 14:40:43]其實我係對剪髮有興奮
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
你真係好有興趣幫阿仔剪頭髮喎
回覆刪除[版主回覆10/22/2013 14:40:43]其實我係對剪髮有興奮