2013年9月25日 星期三

垃圾嘅生意人!!!


 
幾年前有朋友介紹左隻洗頭水除頭皮, 主要支對有菌嘅頭皮, 表哥用左覺得好好, 所以嗰時幫我朋友買左成7/8支!

過左幾年之後, 朋友已經冇再賣髮品, 而我用牌子名上網去search都好難搵下!  有一次問係個親子group到問, 睇下有冇人識賣髮品嘅人啦, 結果小b媽有一日通知我, 佢係大埔廣場見到有得賣, 就幫我買左一支喇!


收到之後, 我第一時間打電話間嘢到問, 原來係九龍都有分店架, 咁就正啦, 因為我可以係九龍買嘛!

打去旺角串個牌子出嚟問, 條女好撚串, 佢答我"吓? 咩話?" 感覺就係佢唔撚識英文, 叫我講中文! 亞姐, 我都唔九知中文係咩, 知就一早同你講中文啦, 你咁撚串! 最後我要講左3次佢先答我有! 呢個moment d態度都仲係差架, 而我就再問佢我買6-8支, 請問可唔可以減價呢?! 條女係呢個時候先好少少語氣答我, 要問問老闆先可以覆我!

收線, 我條氣唔撚順, 因為我買嘢, 條女仲咁撚串! 支洗頭水平架咩??? $250/支, 唔係平喎, 我仲講明最少要6支, 咁都唔開心? 唔撚係呀化!  所以我再打去銅鑼灣間分店問! 今次條女正常好多喇, 正常語氣正常回答, 而我就張頭先打去旺角嘅對話講一次比佢知, 講明我唔想同旺角嗰邊買, 所以叫佢幫我check下個價錢可以平幾多!

過左5分鐘, 有個電話打嚟, 係一個男人嚟~

男: 你究竟想點? 打嚟打去, 問嚟問去, 你問咁多次都答左你啦!

(嘩~ 唔撚知, 份人拗d, 都比佢嚇襯囉, diu佢那星, 黑社會打嚟咁!)

我: 你究竟係邊個呀?

男: 我係負責人!

我: 我係想問支洗頭水嘅! 你係老闆呀! 因為你旺角個同事, 我覺得佢好冇禮貌, 所以我再打去銅鑼灣問!

男: 咁唔洗講咁多嘢啦, 長話短說喇! 咁你問咁多次, 都係咁嘅價錢架啦!

我: 咁即係買6/8支都係唔係減10蚊呀?

男: 係!

之後對話, 我就問佢如果我買, 可唔可以唔落鋪頭買, 叫佢比公司戶口我入落去, 而個仆街到收左線之後就whatsapp佢公司a/c no. 比我!

真係吊那星, 叫我長話短說吖嗱! 收左線之後, 個腦就即刻彈左"髮品"呢兩個字出嚟, 我唔信搵唔撚到第二到有得賣! 等你咁九七串!

唔明點解我之前淨識用個牌子去search, 所以搵極都搵唔到, 只係搵到間總代理! 一打髮品, 直頭出左yellow page 出嚟, 全部鋪頭都係賣髮品! 結果, 搵左呢間!



呢間, 個女仔好nice, 又肯幫手, 未比錢佢都留貨比我聽日去攞, 仲要平左成$25/支! 所以唔洗講咁多我就同佢買左5支, 因為佢只有5支係手啫!

之前嗰個仆街男到左6點幾就又whatsapp 我, 又打嚟搵我, 我冇覆亦都冇聽電話, 因為同佢講都嘥九晒我d時間! 到夜晚十點, 佢又再whatsapp 我話: 6-8支存貨係旺角有, 可以隨時落去買, 已經留左比我喇!

留你老母啦留! 你老味叫我長話短說! 話比你個你個staff同你趕客, 仲要叫我唔洗講咁撚多嘢! 你咁撚勁, 收皮啦, 仆街!

1 則留言:

  1. 你真係堅呀,比我就嚇窒咗喇
    [版主回覆10/22/2013 14:19:25]點解要怕佢先? 唔LIKE就唔同佢買啦, 仲咩要怕左佢喎!

    回覆刪除