自從我同滕滕都知道佢左隻有問題之後, 佢都知道自己要戴眼鏡, 而且一定要長期戴住眼鏡, 隻左眼先可以用番, 所以佢冇咩點抗拒!
不過有時做父母就真係好擔心同唔開心知道自己仔女有事囉! 有一晚我問滕滕, 其實佢係唔係知道自己一隻眼睇嘢清楚, 而一隻眼睇嘢係蒙查查架?! 滕滕點頭! 仲要係好用力去點!
點解? 點解自己個仔隻眼有事, 我一D都察覺唔到架??? 醫生話因為佢右眼係冇事,所以我係好難去知道原來佢睇嘢係唔清楚! 但係, 我覺得唔係藉口囉, 點解我咁大意一D都留意唔到!!!
尋日下午, 有電話打嚟話可以提早今日去攞眼鏡喇! 同滕滕出去時, 佢都好似平時咁一樣痴左線咁開心!

我成日都仍住佢有小小唔開心囉, 因為上次係醫生到驗眼, 明明都冇尿痾佢都話急, 咁我就知佢心情有變化! 小朋友唔識表達, 我明白, 所以我而家就算知佢左眼差, 我都盡量去講多D嘢去鼓勵佢要記得戴眼鏡, 叫佢記得成日戴住就會快D好番冇事!
副眼鏡, 我點都要搵副綠色嘅比佢, 因為滕滕好鐘意綠色, 所以就算戴左眼鏡變左四眼豬仔都好, 副眼鏡都係佢最鐘意嘅顏色嚟!

左邊塊鏡片真係幾厚囉~ 今日亞婆生日, 見到咁晒公婆舅父, 個個一睇就睇到佢隻左眼好深!
聽日我唔會要佢貼眼貼住, 等佢戴一日去適應下先, 星期二我先同佢貼, 貼左先入學校! 我已經同左老師講喇, 如果見到佢貼左眼貼番嚟, 就幫我去同小朋友解釋下滕滕隻左眼要練習, 所以先貼住膠布一段時間!
雖然老師話會幫我同D同學講, 盡量都唔好比滕滕有hard feeling, 但係呢樣嘢我都真係最擔心囉.........
不過有時做父母就真係好擔心同唔開心知道自己仔女有事囉! 有一晚我問滕滕, 其實佢係唔係知道自己一隻眼睇嘢清楚, 而一隻眼睇嘢係蒙查查架?! 滕滕點頭! 仲要係好用力去點!
點解? 點解自己個仔隻眼有事, 我一D都察覺唔到架??? 醫生話因為佢右眼係冇事,所以我係好難去知道原來佢睇嘢係唔清楚! 但係, 我覺得唔係藉口囉, 點解我咁大意一D都留意唔到!!!
尋日下午, 有電話打嚟話可以提早今日去攞眼鏡喇! 同滕滕出去時, 佢都好似平時咁一樣痴左線咁開心!
我成日都仍住佢有小小唔開心囉, 因為上次係醫生到驗眼, 明明都冇尿痾佢都話急, 咁我就知佢心情有變化! 小朋友唔識表達, 我明白, 所以我而家就算知佢左眼差, 我都盡量去講多D嘢去鼓勵佢要記得戴眼鏡, 叫佢記得成日戴住就會快D好番冇事!
副眼鏡, 我點都要搵副綠色嘅比佢, 因為滕滕好鐘意綠色, 所以就算戴左眼鏡變左四眼豬仔都好, 副眼鏡都係佢最鐘意嘅顏色嚟!
左邊塊鏡片真係幾厚囉~ 今日亞婆生日, 見到咁晒公婆舅父, 個個一睇就睇到佢隻左眼好深!
聽日我唔會要佢貼眼貼住, 等佢戴一日去適應下先, 星期二我先同佢貼, 貼左先入學校! 我已經同左老師講喇, 如果見到佢貼左眼貼番嚟, 就幫我去同小朋友解釋下滕滕隻左眼要練習, 所以先貼住膠布一段時間!
雖然老師話會幫我同D同學講, 盡量都唔好比滕滕有hard feeling, 但係呢樣嘢我都真係最擔心囉.........
滔滔班上都有小朋友戴眼鏡, 滔滔都唔覺得有乜特別。戴眼鏡果個小朋友我都識, 佢都唔認為有乜問題。我諗 NIGEL 咁勇敢, 應該都會OK的!!
回覆刪除[版主回覆09/18/2013 11:04:55]佢條友仔, 佢同我講係出面上堂見到有小朋友跌, 佢就走去取笑人, 今次, 我就問佢, 如果人地取笑你就大獲, 我睇下你有冇唔開心! 點不知佢聲大夾惡咁同我講, 如果佢地笑我, 我一定話比老師知!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆09/17/2013 17:56:02]係 law, 所以同學仔應該唔會比hard feeling nigel 的。
[版主回覆09/17/2013 14:15:05]戴眼鏡呢樣嘢好普遍,我身邊好多朋友都有戴, 所以呢方面我唔擔心~
滕滕帶咗眼鏡之後,成個斯文文人咁呀
回覆刪除[林林回覆09/26/2013 09:59:38]佢咁嘅年紀,郁下好過啲成舊飯坐係到啲小朋友啦
[版主回覆09/25/2013 14:12:19], 你都可以咁講, 不過如果同你熟左, 你就會知道佢幾咁郁得!
[林林回覆09/25/2013 09:22:12]佢個樣本身都唔曳啫:P
[版主回覆09/24/2013 16:29:55]呢D, 咪就係可以厄到下人囉!