2013年9月27日 星期五

多謝你!

知我心情唔好嘅人唔係好多, 因為我唔想太多人走嚟關心我, 如果可以or容許嘅話, 我會去一個冇人識我嘅地方去冷靜下, BUT 現實係唔可以, 因為我有個滕滕係屋企日日咁等我番嚟!

我, 呢世人好彩嘅就係識襯D朋友都係好嘅, 因為唔好嘅我已經一早疏遠左佢!

今日收到STAN嘅禮物, 見到當堂差D喊左出嚟! 



只係一個關心, 一個慰問, 就已經好足夠! 多謝你 !

1 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2013年10月2日 晚上7:53

    傻婆!! 唔使客氣, 你份人咁好, 唔對你好唔得呀~
    我知我其實做乜都幫你唔到。但我個心唔理你我又唔舒服, 諗左好耐又搵左一1排, 希望你唔開心之中唔會覺得好孤單就夠了。
    [版主回覆10/08/2013 11:30:06]多謝你

    回覆刪除