http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
傻婆!! 唔使客氣, 你份人咁好, 唔對你好唔得呀~ 我知我其實做乜都幫你唔到。但我個心唔理你我又唔舒服, 諗左好耐又搵左一1排, 希望你唔開心之中唔會覺得好孤單就夠了。[版主回覆10/08/2013 11:30:06]多謝你
傻婆!! 唔使客氣, 你份人咁好, 唔對你好唔得呀~
回覆刪除我知我其實做乜都幫你唔到。但我個心唔理你我又唔舒服, 諗左好耐又搵左一1排, 希望你唔開心之中唔會覺得好孤單就夠了。
[版主回覆10/08/2013 11:30:06]多謝你