我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2013年9月22日 星期日
幾靚吖~
舊年係宜家買左個被套, 好靚架, 車車嚟嘅! 真係唔明囉, 咁靚點解冇床單出架???
所以我叫左個FRD幫我買, 跟住番嚟我自己改裝!
一個被套, 原來可以變做兩張床單, 仲可以整埋枕頭袋一SET! 不過, 連拆連車, 足足攪左我3個鐘, 車到我腰骨都斷埋!
雖然係辛苦, 不過又真係好靚喎!
滕滕見到都好like, 佢仲答應我下午會過嚟瞓喎!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言