2013年9月22日 星期日

幾靚吖~

舊年係宜家買左個被套, 好靚架, 車車嚟嘅! 真係唔明囉, 咁靚點解冇床單出架???



所以我叫左個FRD幫我買, 跟住番嚟我自己改裝!



一個被套, 原來可以變做兩張床單, 仲可以整埋枕頭袋一SET!  不過, 連拆連車, 足足攪左我3個鐘, 車到我腰骨都斷埋!

雖然係辛苦, 不過又真係好靚喎!



滕滕見到都好like, 佢仲答應我下午會過嚟瞓喎!

沒有留言:

張貼留言