2013年9月17日 星期二

DAY 1~

今日好重要, 因為今日第一日要滕滕貼眼貼, 而且仲係貼住嚟番學!  所以我今日同滕滕番左學我見番工, 因為我知我要安撫佢!

果然不出我所料, 當我同滕滕貼左眼貼之後, 佢同我講佢好唔舒服, 佢想除! 我當然知道唔舒服啦, 手指就咁貼膠布都有感覺, 更何況遮住隻眼! 所以我又再一次鼓勵滕滕: 只要努力, 左邊隻眼睛就會好快好番, 我已經同左老師講叫佢幫助你, 我地每一個都會明白你了解你, 所以唔怕架, 只要辛苦一陣, 一放學姐姐就會即刻幫你除番佢出嚟!

一放學老師自動咁打電話比我匯報番滕滕今日嘅情況, 而且仲同佢調前左嚟坐之餘, 仲同其他小朋友解釋滕滕隻眼睛要做練習, 係呢個moment佢有時可能有d嘢做唔到, 如果見到咁嘅情況, 希望其他小朋友去幫下佢!  呢個老師都算係幾好架喇, 佢有care我嘅擔心, 亦都有care到滕滕嘅心理狀況, 所以老師同我講只係最初滕滕一入班房時係唔自然之外, 跟住之後佢都已經冇咩事回復正常喇! 最好笑嘅就係, 老師送左個燈籠比佢地, 老師問小朋友佢地個個都話送比媽咪, 而就只有滕滕一個話送比爸b! 而聽日嗰個先送比我喎! 老師笑住同我講, 佢雖然遮住左隻眼睇嘢唔好, 不過佢仲有一把好叻嘅口講嘢!

1 則留言:

  1. 滕滕無羊群心理,有自己主見,十分之好!
    [版主回覆09/27/2013 12:17:18]我都知~
    [林林回覆09/26/2013 10:00:20]哈哈哈,我好耐無上過facebook了
    [版主回覆09/25/2013 14:10:47]我有一個蠢同學(呢, 成日係FB串我嗰個呢), 佢以前成日都想突出自己架! 所以唔一定係醒目先做呢個行為! 因為蠢嗰D都會以為自己好醒!
    [林林回覆09/25/2013 09:23:59]咁即係醒目仔啦
    [版主回覆09/24/2013 16:28:23]佢可能只係想突出自己 ~

    回覆刪除