2013年9月20日 星期五

亞公傻架!


亞公係舊年年尾, 送左呢架搖控飛機比滕滕!



真係痴線架!!! 搖控車都未玩的掂, 就仲飛機!

上個月, 亞公應該痴線痴到醫唔到囉, 因為佢買左架仲大架嘅!



入就入晒電喇, 明明都著晒燈, 但係就攪嚟攪去都唔知點飛, 所以就睇下本說明書啦, 點不知第一頁就已經寫住: THIS IS NOT A TOY!

放埋左一邊一陣之後, 郁下個control, 就開始無啦啦郁喇!

一係唔開, 一開原來呢架嘢唔係講少, 見佢咁強勁, 所以我即刻想捉住, 我怕飛去滕滕到整到個仔時就大獲!!!

而我不幸, 好過個仔受傷囉~


我只係捉住啫, 就已經係3條血痕! 見到當堂好驚囉, 滕滕仲呢埋入間房到叫唔玩喇!

之前買架細嘅都已經同亞公講唔好買, 因為佢跟本都唔識玩, 而家仲嘥成千幾蚊去買隻咁大隻, 真係想問下亞公係唔係痴左線囉!!!



沒有留言:

張貼留言