有d做左一個星期, 一個月 or 幾個月之後就開放玩嘢, 呢樣又唔做嗰樣又唔做, 一時又話呢到痛一時又話嗰到痛, 一係就話好辛苦, 比番一個月通知個太太話唔做! 有d僱主, 一年就已經比左4個個工人抄魷! 比工人抄魷or 頂唔順個工人, 一樣都要比機票同埋一個月通知, 加加埋埋, 起碼唔見兩皮嘢都冇走雞!
我, 自問對個工人唔差, 有時銀行假我都會比下半日佢去同朋友食下飯, 佢生日聖誕節我都會比佢晏d番, 屋企d嘢冇咩特別我唔會理佢, 就算我屋企裝左cam, 佢都知我唔係望佢而係望住個仔! 好似之前咁比左個wifi pw佢, 心散左一輪而家又正常番!
而家d電話plan 實在太平, 流動上網實在太方便, 所以有時都擔心佢同滕滕出去上堂時會唔會一路行一路玩電話, 不過好彩嘅就係, 滕滕係出面時, 一唔拖個工人, 個工人就即刻打電話比我報串! 之前避開唔講而家有咩apps好用, 個工人無啦啦自動話比我知, 佢而家打電話番印尼都唔需要比長途電話費, 因為用app打好方便! 而且仲耐唔耐整張相比我嘆~
所以我唔望個工人越做越好, 只係正正常常我都已經好開心, 因為網上面嗰d實在太恐怖喇! 之前已經諗定左, 佢正正常常咁做埋呢個contract, 我就會比多一個月人工佢, 佢開心時又努力幫我! 結果, 終於今晚我忍唔住同左個工人講!
我份人好心急, 一諗到or決定左要做嘅嘢就想快快趣趣攪掂, 開心嘅嘢好想快d即刻去同人分享, 有著數嘅就好想即刻供諸同好, 唯獨係唔開心嘅事, 唔講唔會有人知亦都唔會比人發覺~
希望個工人真係可以安安份份咁做落去啦! 因為我唔想煩多樣嘢呀!
真係好姐姐難搵呀! 我地條命 (個仔) 在佢手 ga! 好姐姐唔好比佢走呀~
回覆刪除[版主回覆10/08/2013 11:26:36]我暫時都唔想佢走, 不過唔係話我想就可以, 仲要睇佢自己點諗, 如果佢滿足現狀我就唔洗煩, 但係如果佢想走, 就留都留唔到囉~ 而家D工人煩到不得了!