2013年10月1日 星期二

砌死人~

原本打算今日下午去搵亞公亞婆飲茶食lunch, 但係一個電話嚟話送傢俬嚟, 我個plan就打消左喇!

因為之前嗰間死人傢俬鋪爛尾, 所以早前係屋企附近求其搵左間傢俬鋪整番d爛尾嘢, 尋日一個電話嚟話今日下午會到, 所以都好彩嘅係唔洗12點鐘就攪掂晒喇! 整完左我地就去左麥當當食嘢喇, 呢條友仔近排一味麥當當麥當當, 咁既然肯食粟米唔食薯條, 就同你去囉!

我唔想滕滕貼住隻眼係街到, 所以番到屋企又再貼眼做training 喇, 而我咪又執下嘢囉! 我一路執嘢就諗起我朋友同我講, 佢成日話佢老婆一放假就係成日執屋, 而我, 都係咁架喎, 乜, 女人唔係咁嘅咩???  執執下嘢, 比我無意中發現左盒lego, 盒lego我都唔係好記得係邊個送, 好似應該係個客送.......

一話比滕滕知我搵到盒lego, 我想走都走唔甩喇!



一拆開左, 先見到個盒面寫住7-12歲! 我, lai嘢啦! 都要迫住上啦, 如果唔係, 滕滕點會放過我吖!

我咁大個女都冇砌過lego, 雖然跟住本書嚟砌唔係太難, 但係都砌左我一粒鐘!


2 則留言:

  1. 我砌呢啲嘢好差,永遠要餅餅傍住我....所以我覺得你好勁

    回覆刪除
  2. 其實本insturction 好容易明好清楚, 只不過我唔like砌呢d, 所以先攪左成個鐘!

    回覆刪除