http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
不如你公司都裝個cam,你地係msn見啦,可以解一日相思之苦呀[版主回覆06/01/2012 17:05:41]如果比佢可以望到我, 就真係會好煩架, 佢一日到黑都話打嚟比我, 我仲使做嘢咩![林林回覆06/01/2012 12:54:30]我話你唔公平就真呀,你就可以望住個仔,但個仔又唔可以望住你喎,我要幫滕滕平反呀XD[版主回覆06/01/2012 12:48:06]咁佢都要識開電腦先得架! 同埋, 屋企有相, 我都唔明點解佢唔望住d相嚟解苦!
真係堅心 up wor [版主回覆06/01/2012 17:06:08]係啦~ 今日又係咁, 一起身又睇喇~
不如你公司都裝個cam,你地係msn見啦,可以解一日相思之苦呀
回覆刪除[版主回覆06/01/2012 17:05:41]如果比佢可以望到我, 就真係會好煩架, 佢一日到黑都話打嚟比我, 我仲使做嘢咩!
[林林回覆06/01/2012 12:54:30]我話你唔公平就真呀,你就可以望住個仔,但個仔又唔可以望住你喎,我要幫滕滕平反呀XD
[版主回覆06/01/2012 12:48:06]咁佢都要識開電腦先得架!
同埋, 屋企有相, 我都唔明點解佢唔望住d相嚟解苦!
真係堅心 up wor
回覆刪除[版主回覆06/01/2012 17:06:08]係啦~ 今日又係咁, 一起身又睇喇~