2012年5月8日 星期二

係你迫我!

今朝已經係咁, 個forwarder放左柜紙比我地, 今日開倉, 不過就後日要補料, 馮小姐一d都feel唔到有問題, 我已經好忍佢, 叫佢打去個forwarder到嘈, 不如今日開倉, 今日就截補料啦苯!

到下午, 4月尾裝左隻柜, 補料時補左76.57cbm, 個forwarder上個星期已經話我地裝到咁多貨好匪夷所思喎,到今日下午個forwarder打電話嚟話船公司話唔能夠接受我地報76.57cbm, 迫我地去改倏76cbm, 再罰我地比三百幾蚊改單費! 馮小姐就同我講咁樣, 問我點喎!

去到呢個moment, 我已經忍唔住好大聲咁鬧佢! 我問佢, 仲咩樣樣嘢都要我出口去做, 樣樣嘢都唔諗就走嚟問我, 請問我點放假呀!!! 人地迫我地要我地去改, 仲要迫我去罰我錢, 佢只係一聲"哦"就算??? 究竟可唔可以用下個腦去反駁番人架???

呢次, 我真係完全不留情面好大聲去鬧佢, 成間公司都聽到晒! sorry, 唔好怪我, 因為係佢迫我發火!

到夜晚我打比馮小姐, 佢唔聽電話, 咁ok啦, 我send whatsapp比佢, 我同佢講, d單有d咩事就直接問老闆! 我冇講得好明話老闆知道佢今日發生咩事, 因為咁大個人, 唔使講到咁明啦!

2 則留言:

  1. 噢~~~又衰死蠢
    [版主回覆05/14/2012 16:25:12]佢個腦跟本就係停頓左!

    回覆刪除
  2. 我淨係立到個title, 就知你話馮小姐喇
    [版主回覆05/28/2012 23:16:51]佢久唔久就攪到我扯火啦!

    回覆刪除