2012年5月14日 星期一

主婦~

由星期六開始, 就做全職主婦喇! 唔知係唔係平時冇咩時間可以整屋企嘢呢, 星期六去完廸廸尼之後, 就開始不停咁整屋企嘢, 整足2日冇停過!

又因為奶奶係到幫我睇住滕滕, 我先可以整嘢, 但係又因為奶奶係到, 所以我仲要照顧埋佢, 又有又唔好啦, 因為好似今日咁, 如果計可以坐係到嘅時間, 唔計食飯同覆下客d mail, 我估我冇多過一個鐘係坐係到休息! 只係而家滕滕瞓左, 真係可以專心覆mail同上網咋!

原來全職主婦真係唔易做, 又要做家務又要去買餸! 未煮飯就要開機洗衫, 等食完飯就可以即刻long衫爭取時間, d時間真係好一分一秒囉! 唉~ 滕滕d玩具, 自從個工人走左都未抺過, 我都唔知幾時先得閑同佢抺下喇~

5 則留言:

  1. 噢... d玩具要抺架?

    佢咁大個都唔會放入口架啦? 都要抹??
    [版主回覆05/16/2012 23:02:48]保持衛生, 都應該耐唔耐抺下架, 正如好似我地用1:99去抺傢俬一樣!

    回覆刪除
  2. 呢個就係少奶同師奶嘅分別喇,你做住師奶幾日先啦,幾日之後就變返少奶架喇^^
    [版主回覆05/26/2012 22:25:30]啱啱呢個星期五番左喇~
    [林林回覆05/22/2012 11:31:56]咁係咪下下個星期三呀
    [版主回覆05/22/2012 00:04:20]連埋例假, 有16日呀!
    [林林回覆05/18/2012 13:55:08]咪幾日囉
    [版主回覆05/16/2012 23:01:47]唔止幾日呀, 我個工人要去到下個星期三先番

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2012年5月17日 上午10:16

    我咪做到暈囉!返工都仲好呀!我挨多兩個多月,佢就返學啦!可以好好休息下啦!

    做主婦真係無一日得閒架!好辛苦,好想有人可以幫下我一日就好啦!
    [版主回覆05/18/2012 11:48:33]所以我一向都話你地叻架!!!

    你仲有兩個幾月就望到喇, 好快你就可以有半日自遊喇!!!

    回覆刪除
  4. 差d 以為你依家有做野haha
    係架, 不過我想講, being a working mum is not easy too.
    [版主回覆05/22/2012 00:05:25]我係有做嘢架, 而家又要湊仔又要做公司嘢!

    回覆刪除
  5. 1:99抹家俬,好耐無做過。。。
    [版主回覆05/28/2012 23:14:06]唔得呀, 我唔可以架, 點都要抺下, 如果唔係我仍住有好多菌!!! 同埋, 我一聞到D消毒味就覺得舒服晒~!

    回覆刪除