2012年5月25日 星期五
開工大吉?
今日放完假第一日番工, 心情其實都幾矛盾, 因為對住滕滕咁多日, 要番工真係好唔捨得, 但係如果你叫我以後係屋企湊仔好唔好? 咁我又唔係好願喎!
今朝滕滕一起身開眼, 就見到個工人比奶佢飲, 當時, 佢飲左幾啖就話唔飲喇! 跟住瞓左係個地到, 唔肯去刷牙! 其實, 我知佢點諗, 佢見到姐姐番左嚟, 即係知我要番工唔可以再係屋企陪佢, 所以佢扭計咩都唔去, 要我去氹佢!
ok, 咁我見佢咁, 就氹佢去刷牙換衫, 跟住放埋佢去搭van van我先番工, 所以今日第一日番工, 我就遲左半個鐘!
到滕滕放學, 未見人就已經見聲, 因為佢喊住咁番嚟係到講: "我要卦住媽me呀, 我唔卦住你(姐姐), 我唔要你呀! 我要卦住媽me呀!"
食完飯瞓覺到醒左起身, 佢成日行去個窗到望出去係到講: "媽me, 我要卦住你呀~ 你番嚟未啫?!" 一路為持到成五點幾佢都不停咁叫住!
其實, 我知啦, 你估我唔卦住你咩?! 我都好想打電話番嚟同你傾計架, 不過我又怕打左電話番嚟你就更加卦住我, 所以我就唯有忍忍忍啦!
因為平時放工我唔係準時走, 所以我今日同老闆講, 我想番遲半個鐘, 遲走半個鐘, 因為我想湊埋滕滕番學我先番工! 不過, 問左老闆, 佢reject左我! 佢同我解釋, 每間公司都有規矩, 佢唔想比人覺得我寧捨唔同, 所以佢唔想我番放"吞"半個鐘!
老闆reject左我之後, 我係架巴士到喊, 因為我咁盡心盡力去做我嘅工作, 點解小小要求都唔可以答應我? 老闆成日都講, 我應該知道自己位置係邊, 應該知道自己工作係咩, 所以放工都要keep住check mail!
係! 我當然知啦! 如果我唔第一時間覆客, 個客就可以同另外d supplier 落order; 如果我做嘢好lai lai閑, d mail第日開工我先覆, 係可以架, 但係如果我keep住呢種態度, 間公司好快就執啦, 因為我知道我公司性質係咩!
咁既然我咁諗得開去為公司, 點解我唔係可以係特別d? 乜sales 唔係大晒架?
我真係好憎我自己點解個心咁有責任心囉! 就算我而家嬲, 只係可以keep到一兩晚唔睇mail, 因為我一諗起老闆平時尤得我好自由咁出去做自己嘢, 尤得我有事就遲到早走時, 個心就諗算把啦! 但係去到個位, 就係我咁盡力為公司都唔肯比我遲半個鐘番時, 我就真係好upsad 囉!
訂閱:
張貼留言 (Atom)
你平時唔係好自由既咩? 點解佢會reject你??
回覆刪除咁你平時出去做少少野. or食long lunch嗰d,佢又會ok既?
因為嗰d鐘數唔影響公司既business???
[版主回覆05/28/2012 10:42:08]佢個人又真係好奇囉, 好似我出去食飯, 整嘢, 佢就100% ok, 但係一講到整體, 佢就話唔係咁好喇!
即係咁,你遲到咪得囉,反正你都唔係準時放工
回覆刪除[版主回覆05/29/2012 12:17:09]我本身個人係唔會遲到架! 同埋, 佢reject左我個要求, 我更加唔會因為咁而遲到! 我唔鐘意有話柄比人話!
真係估唔到你老闆會 reject 你呢個小小小既要求~
回覆刪除[版主回覆05/29/2012 14:16:21]佢, 我知道一痴住d公眾嘢, 佢就多數唔肯! 因為佢成日都要比人覺得佢係公平架! 不過, 佢又知道我唔like, 佢尋日又同我再解釋點解唔可以! 我個心諗, 你再解釋嚟把鬼咩, 解嚟解去我都係唔like架啦!
對咗個囝咁多日,見到個囝咁樣掛住自己,其實自己個心係好SAD架!我好清楚呀!所以因為咁我每一刻都唔捨得個囝,有次個囝起身見唔到我,老公帶佢來醫院接我,只不過係幾小時,但係個囝一見到我,就好委屈咁大哭咗出來,當時搞到我都好想抱住佢大哭起來.................
回覆刪除你老闆唔比都無計架啦!只係過度期啫,希望滕滕好快可以適應工人姐姐啦!
[版主回覆05/30/2012 11:57:22]你完全明晒我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!