舒服晒~
因為老闆reject左我番遲及收晏半個鐘, 所以今日番工心情唔多like, 朝早攪個頭好似攪極都攪唔得好, 再加上出去食lunch時覺得好熱, 覺得d頭髮好煩!
所以三點幾見到奶奶入左嚟, 我就決定去整下d頭髮, 把心一橫去拉番直晒佢!
我同奶奶講叫佢食飯唔使等我, 因為我去整番, 但係奶奶死都話唔怕, 佢食d嘢先等埋我, 再叫佢唔好等佢死都話唔怕! 唔怕? 整到起碼九點都仲等, 唔hea呀化! 結果, 我話番到嚟起碼九點幾, 叫佢食先唔好等, 跟住佢聽到話九點幾先至話唔等咋! 有時, 真係好怕奶奶咁客氣(不過, 佢對住自己d仔女都係咁), 比著係我亞媽, 佢一定話, 咁好啦, 食先就食先啦!
d頭髮拉番直晒, 真係舒服到暈, 唔使下下都要整一大輪先可以出門口, 尤其係星期日, 想去市中心就一定要整一整, 煩到嘔呀! 而家, R兩R就可以行人, 真係方便到呢~
相 ^^
回覆刪除whatsapp你個衰樣黎睇下, 係咪young左先
[Chris回覆05/31/2012 10:04:01]你老公都無我咁八卦嘛..... ^^
[版主回覆05/29/2012 09:48:16]仲咩咁心急啫, 我老公都未叫我whatsapp比佢睇!
比著係我呀媽, 跟本唔會offer "等埋你一齊食" 哩支歌添呀
回覆刪除[版主回覆05/29/2012 09:47:52]我亞媽會問下我幾時番, 而且佢唔會覺得唔好意思要等埋我, 同埋迫我要等埋我!
即係咁...我而家想剪短頭髮,每年夏天我都想
回覆刪除[版主回覆05/29/2012 14:37:48]NO啦, 我個鰓骨位大呀!
[林林回覆05/29/2012 14:28:41]你肥咩啫,你V面嘅
[版主回覆05/29/2012 14:18:43]oh~ 咁就唔好喇! 其實我都想剪短架, 不過都係同你一樣, 剪短左, 塊面會肥晒!
[林林回覆05/29/2012 12:39:47]剪咗之後,我塊面會更加圓架
[版主回覆05/29/2012 12:14:50]剪啦, 而家夏天喇!
你之前係曲髮呵,依家直嘅一定容易搞呀,我都中意直嘅,但係每次整都脫很多頭髮,所以唔敢整啦!好想睇你的新LOOK!
回覆刪除[版主回覆05/30/2012 11:56:28]直左兩DAY, 真係爽囉~!!! 唔使朝朝起身攪成十幾廿分鍾個頭, 假期又係唔使攪左先可以出去, 真係正到暈喇!
自從生左都係甩好多頭髮, 不過而家就甩得STABLE左喇, 唔會好似剛生完咁狂甩囉! 同埋, 我覺得曲髮好似會易甩D, 可能成日仍住電曲左就會易段D呀!
我個新LOOK, 個FRD話我後生左成個學生咁喎(真係誇張到爆, 可能佢想氹我開心都唔定); 不過, 直髮後生D就更架喇, 但係未至於學生囉! 因為睇清楚個樣, D皮都摷摷地啦!
滕滕隻大腳板好省鏡!!! ha ha ha
回覆刪除[版主回覆05/30/2012 16:03:34]佢對腳, 肥到好似人地咁拋柴腫左咁架, 又闊又大又厚, 買d貼貼鞋, 有d貼到最出都唔夠貼呀!