2012年5月23日 星期三

真懵!!!!!!!!!!!!!!!!!

我呢, 唔知點解成日都記住個工人今晚番嚟, 由7點開始等等等, 等到十一點幾, 明明上網check過佢班機係1856到左HK架啦, 點解咁耐都未番??? 唔知點解去到11點幾, 突然叮一聲, 再睇多一次佢張機票, 先發現張機票係show "24 MAY"!

因為以為個工人今晚番, 所以今日我又再同滕滕講姐姐今晚番嚟喇! 早幾日佢都話卦住姐姐, 但係今日同佢講, 佢就話叫姐姐唔好番嚟, 佢想我湊佢! 

今晚, 都係八點半啫, 佢就係咁話好眼瞓, 死都要我陪佢瞓, 涼又唔比我沖, 碗又唔比我洗, 瞓係張床到又唔瞓, 目的就係唔比我走! 我等左半個鐘佢都唔瞓, 結果我忍唔住話唔理佢, 衝入去沖涼喇! 點不知我沖沖下, 佢就喊住出嚟喇, 同我講, 佢好驚喎!  真係笑到我肚痛囉, 好驚??? 有幾驚呀??? 好啦, 既然咁驚, 我叫佢睇住我沖涼囉! 又沖沖下之際, 我又同佢講, 不如你開電視睇住嚟等我啦, 佢OK喎, 跟住就行左出去喇! 不過, 行左兩三步, 突然又大喊喇! 咁我又問佢咩事啦, 佢行番入廁所同我講, 佢又好驚喎!

其實我都明白, 佢好想好想我以後湊佢囉, 所以佢今晚唔比我沖涼又唔比我洗碗, 我行去沖涼佢又喊, 死都要黐實我, 因為佢真係想成日都可以黐實我囉.......

講真, 我都好想黐實你, 但係, 我要番工搵錢嘛, 所以你乖啦, 我放假就一定會陪你架!



3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年5月25日 凌晨2:33

    今朝我個先都唔比我出門口返工 ~
    生左個仔, 我地個心就比左佢地, 佢想黐住我時, 我又成日都想黐住佢 ~

    姐姐返 o黎, ok 嗎?
    [版主回覆05/25/2012 23:27:49]姐姐番左嚟, 都算OK, 不過條友仔就極之不願意見到姐姐, 今日未番學就已經乜都唔聽姐姐講, 放左學一番嚟, 就已經喊住入門口講: 我要卦住媽ME呀, 我唔卦住你(姐姐), 唔要你呀!

    回覆刪除
  2. 係咪因為得佢一個人,所以好驚
    [版主回覆05/29/2012 14:21:45]平時夜晚上左床一陣, 我會話急cc要去廁所, 而叫佢自己一個人瞓, 都係熄晒燈, 佢都唔驚! 不過, 嗰日, 我估佢因為知道姐姐就嚟番嚟, 唔想我離開佢, 所以佢心理上開始不安, 就猛咁話好驚!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2012年5月29日 上午10:24

    有媽媽的疼愛總好過工人姐姐的疼愛嘅,所以咪痴到你暈囉!我每日都承受咁呀!不過小朋友真係有好多趣事架!雖然有煩的時候,但係快樂的時候也不少架!
    [版主回覆05/30/2012 11:59:15]咁就更係啦, 姐姐, 佢只係負責照顧啫, 邊到有咁多歡樂可以帶比佢吖! 做亞媽, 就更係想自己仔女有安穩生活之餘仲要有開心啦!

    回覆刪除