2012年5月12日 星期六

超級水皮!!!

今日滕滕去左廸廸尼, 真係好彩, 係好彩奶奶同埋一斉入去, 如果唔係, 可以真係叫左白車喇!

因為今日係星期六, 所以打算早D去就早D走, 唔使下下同人迫, 不過攪得嚟都要成12點先去到! 嘩~ 個太陽, 真係堅! 簡直係堅過頭!

原本好有勢架, 打算玩完一樣到一樣架!



點不知排完呢個飛天船之後, 去食嘢, 食完嘢就開始唔多妥喇!

起初仲怕太熱奶奶頂唔順, 樹不知, 頂唔順嗰個係我囉! 一開始就頭痛, 跟住又開始頭暈, 滿天星斗, 坐抵休息下跟住仲發冷! 當時個心真係諗好彩奶奶係到同我睇住滕滕, 如果唔係真係唔知點算!

到走時雖然都成5點, 但係結果臨出廸廸尼時仲走去嘔埋! 好囉~ 安落晒囉! 仲差未瞓抵就真係乜都斉晒喇!

原本想去東涌轉巴士番屋企, 但係去東涌同去青衣都係13蚊, 就更係去青衣啦, 去到青衣, 我真係頂唔順, 即刻第手call 的士!

番到屋企食左止痛藥眠左15分鐘就起身喇! 你話我條命有幾賤??? 起左身之後就走去煮飯洗衫抺地, 做做下成個人居然冇晒事喎! 頂~

4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年5月14日 晚上7:08

    星期6我都去左呀! 不過千萬人之中不能與你相遇 tim!
    [版主回覆05/16/2012 23:01:09]如果我CALL左白車, 你就可能遇到我喇~

    回覆刪除
  2. 我.... 一路睇你fb個wall<
    一路响度笑. 同andy/媽咪講: 軒軒媽咪同軒軒玩到要call白車咁濟呀
    本身我想六月去架. 而家真係要唸唸
    [版主回覆05/16/2012 23:00:48]如果6月真係要去, 咁我提議你過左下午4點先好去喇, 如果唔係, 可能會好似我咁........

    回覆刪除
  3. 你疑似中暑喎
    [版主回覆05/16/2012 23:00:03]我都覺得係!!!

    回覆刪除
  4. 下次都係食埋lunch, 再他他條條先入去玩喇~
    [版主回覆05/28/2012 23:15:22]應該係巡遊前到就VERY GOOD 喇!

    回覆刪除