個工人後日就番印尼放假, 咁我地一家6口就後日出發去澳門兩day!
其實都有d失望去唔到旅行, 只係去澳門, 因為都係自己安排失當, 叫老公放1-11号! 而家, 只係去得澳門, shit!
上星期亞媽同我講, 原本諗住星期二去我細佬屋企, 不過佢話細佬一家三口要去廸士尼, 叫佢唔好上去! 亞媽同我講: "你細佬幾衰呀, 話去廸士尼叫我唔好上去喎!"
聽到亞媽咁講, 我即刻問佢有幾衰呀, 人地兩公婆可能好鞋夾到時間一斉放假, 咁一家三口去玩又有幾衰先, 係唔係叫埋你去就唔衰, 叫你地唔好上去佢到就衰吖???
其實當聽到亞媽咁話細佬我就真係好唔老嚟, 因為我feel到佢好似覺得細佬一家去玩唔理佢! 而我就即刻成機講: 你估人人都好似我咁, 下下都叫埋你地3個耆英去玩架! 你估下下拖住你地三個老人家出街唔辛苦架! 一時一個又行開左, 一時嗰個又行得慢! 仲有, 拖住你地三個之餘, 我仲要照顧埋最細嗰個! 可以嘅, 就叫我老公睇住個仔, 我就睇住你地三個, 下下都要帶隊咁叫住你地, 問住你地係唔係附近! 咁而家細佬想自己一家去玩下, 你就話佢衰, 咁我想問, 使唔使下下都要經你批准先可以一家三口去街呀?! 你個新抱連自己亞媽都唔叫去玩, 唔通叫你呢個奶奶咩!
以上呢段說話, 我尋晚原原本本咁同我奶奶講番, 因為我真係好想比佢地老人家知, 而家時代唔同, 唔係下下都係老馮要一斉出去, 而唔同佢地出去, 就係不孝! 唔係啦, 因為我都唔會次次都係, 唔通自己一家都唔可以有一家人嘅時候咩!
同奶奶講完, 奶奶都明白, 自己仔女都唔叫自己亞媽去玩, 更加唔好渴望自己個仔/女嘅另一半會對自己好好囉!
而我, 都唔知點解咁犯賤, 成日都鐘意拖埋佢地三個出去, 或者可能我feel到佢地開始老, 我唔想第時想同佢地去時, 佢地已經冇能力去時先嚟後悔~
都唔知話你孝順 or 攞苦黎辛好. 哈哈哈.
回覆刪除都唔係既. 佢地幫手睇仔嘛.....
[版主回覆05/12/2012 00:15:34]係冇小朋友, 佢呢, 係人地亞嫲同亞婆喇!!!
[Chris回覆05/08/2012 16:28:45]妳呀媽, 好似我. 咁...無危險意識
[版主回覆05/08/2012 16:26:36]佢地只係可以同佢玩"一陣", 只係一陣, 跟住滕滕又會痴番住我! 再者, 佢地唔係好幫到手, 例如好似上次係我屋企食飯咁, 我亞媽幫手剪餸比軒軒, 佢居然可以將成把絞剪放係軒軒前面, 佢一d都冇危險意識! 咁你話, 佢地點幫手吖???? 我就信唔得過佢地喇!!!
好乖女 :)
回覆刪除[版主回覆05/12/2012 00:15:58]我唔係好乖架咋, 我成日都同亞媽講我成日會鬧人架!
係你奶奶明白事理啦~
回覆刪除[版主回覆05/12/2012 00:16:13]佢明! 佢好明架!!!
冇得旅行咪當休息下囉....去澳門都好唔錯架啦
回覆刪除[版主回覆05/12/2012 00:16:59]帶埋個仔, 同埋三個耆英去, 都冇咩休息架, 只係去左賭場嗰個幾鐘就真係可以休息下囉~