2012年5月16日 星期三

影相~


我呢個假期真係好忙! 今日約左熙媽去影樓影相, 不過我呢個滕滕完完全全係玩嘢囉!!!











 
引左幾耐都唔肯笑, 個樣仲衰成咁! 我覺得係個影相哥哥個問題囉, 因為上次又係咁, 今次又係咁, 滕滕係街都, 九唔搭八都同係hi & bye, 係樓下問路, 佢都同緊d亞哥bye緊, 但係, 去到影樓到, 真係......唉~




好彩玩下唧咋, 比左小小咁多笑容出嚟!






我識滕滕咁耐, 好少見到佢唔郁咁嘅場面!





呢完幾張大合照之後, 就滕滕就冇嘢, 成個人生猛晒喇! 真係想打爆佢囉!

不過, 唔知係唔係因為呢d係團購coupon, 所以跟本就唔會同d小朋友warm up下就即影喇, 我個滕滕都未ready就要開始影..........

唉~ 滕滕, 係真係嘥晒我d錢囉, 雖然係平, 但係都唔

5 則留言:

  1. 係囉. 好少見個衰豬目無表情架喎
    [版主回覆05/18/2012 11:42:06]可能呢D就係平同貴嘅分別, 平就唔等你咁耐, 唔引你咁耐, 同埋, 佢地唔係好捉到時機影相囉~

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2012年5月17日 上午10:25

    我諗佢哋都係照完就算,都唔理下
    [版主回覆05/18/2012 11:44:37]其實上半PART個哥哥真係唔多理係到照影, 又唔等耐D喎, 仲有, 佢次次都捉唔到佢笑嗰一下, 所以成輯相影左48張, 等幾張係好D咋! 真係嘥晒D錢囉~

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2012年5月20日 凌晨2:42

    係 law.. 好少見滕滕木晒口面, o即都唔笑 bor. 平平地玩下算 law。
    [版主回覆05/25/2012 23:49:37]但係睇番d相, 得一兩張ok, 為番上嚟, 就好貴喇!

    回覆刪除
  4. 佢怕陌生人呀
    [版主回覆05/25/2012 23:49:08]佢怕鬼! 係街都九唔搭八都同人bye bye一餐! 去食嘢走時, 佢行過枱枱都同人地又bye, 係又bye唔係又bye! 所以我都諗唔到有咩原因佢當時咁樣, 唯一可能係條友嘅問題!

    回覆刪除
  5. 佢唔鐘意嗰度?熙熙一上去到就玩到上身咁。。。叫都叫唔停
    [版主回覆05/28/2012 23:12:08]我覺得佢係唔鐘意嗰條友囉~

    回覆刪除