2012年5月16日 星期三

RELEX~

今日下午番左公司整小小嘢, 我叫左亞婆&亞嫲入嚟湊滕滕!  隻豬仔對住兩佬真係曵到呢~

亞婆亞嫲想佢瞓, 不過就瞓嚟瞓去都唔肯瞓, 結果攪到4點九先瞓著喎! 真大獲, 4點九先嚟瞓, 咁夜晚仲點瞓呀? 所以我5點打番去, 話比佢瞓一陣就好起身喇, 因為自從今個星期開始朝早番學, 佢日日都唔肯起身呀! 不過奶奶答我, 個工人話如果奶奶唔瞓覺, 會唔舒服喎! oh, my god!

星期一奶奶中午12點已經入到嚟, 因為想接滕滕放學, 未夠鐘就已經不斷咁話要出門口喇! 嫲嫲, 咁早落去車又未, 太陽咁猛想晒瓜咩! 奶奶答我, 因為佢太耐冇接過放學喇, 所以好緊張喎!

今日亞媽同奶奶又係12點左右入到嚟, 接左滕滕放學就去食嘢喇, 因為亞媽食齋好難有茶餐廳嘢啱佢食, 咁我就講笑咁話亞媽咁大食, 食三文冶邊到夠架, 一陣餓到暈抵唔好瀨我冇比飽飯佢食! 奶奶聽到我咁話亞媽, 就好認真咁講話, 佢唔係大食, 係因為佢食齋唔com飽! 我知! 我知! 我更係知啦! 我個心諗我串我亞媽啫, 唔使咁認真解釋比我知!

今晚番到嚟屋企, 亞媽已經煮好飯, 而滕滕對左佢地成day, 我番嚟時已經好曵, 叫極都唔聽講, 所以我心情都唔係咁好, 再者滕滕真係對住佢地真係寧捨嘔血, 去到呢個moment, 奶奶又嚟料, 亞媽叫我食辣椒葉, 我唔食, 因為我唔食辣椒葉嘅, 而奶奶講完又講話只係得佢食, 問我係唔係真係唔食, 而亞媽又再叫我食, 嘩~ 唔該, 煩唔煩d呀! 所以我就同亞媽講笑咁講, 我已經好比面你同你飲左湯喇, 唔好再叫我食喇, 我由細到大都唔食辣椒葉架, 而家我飲左碗湯都算係咁, 唔好再叫我食喇!

奶奶聽到我咁同亞媽講嘢, 佢好似好suprise咁! 不過, sorry, 我一向都係咁同我亞媽溝通, 如果唔慣我都冇辦法, 一係你自己relex d啦!

2 則留言:

  1. 你奶奶係一個好正經既人黎架?

    想當年, 有個男同事送我返home, 我去到門口就好自然咁拍門, 叫屋企人開門比我
    哩個好認真既男同事好唔妥咁話我: 你無帶key咩? 點解要屋企人開門比你, 你自己唔拎key出黎呀

    come on!! 唔洗咁認真嘛? 開度門啫. 況且, 我老豆呀媽不知幾樂意開比我呀!!!!!
    [版主回覆05/18/2012 11:47:19]佢都算係一個幾正經嘅人嚟, 不過如果同佢講笑都可以講下嘅, 而我屋企兩老就唔使講, 成日都比我玩佢地同串佢地!

    回覆刪除
  2. 老人家長氣啲,不過我都係咁嘅態度對我阿媽
    [版主回覆05/28/2012 12:27:41]
    [林林回覆05/28/2012 12:14:54]絕對同意
    [版主回覆05/25/2012 23:47:31]我覺得D老人家串得同玩得, 係要train番嚟架囉!

    回覆刪除