好多嘢想寫, 不過又好忙, 忙住照顧滕滕, 又忙住服侍奶奶!
話就話奶奶入嚟幫我睇住滕滕, 但係奶奶係到, 滕滕就曵到不得了, 仲要係下下都要我去勞氣! 因為好似上個星期有一日, 奶奶好心爭住話幫滕滕沖涼, 但係點不知條友仔見嫲嫲同佢沖涼, 就PUT D 水去嫲嫲到, 攪到成地濕晒! 大佬, 攪到成地濕晒一來要抺, 二來如果奶奶冼抵左就大獲喇! 而且, 最尾又係要我入去趕佢, 條友仔先肯起身抺身!
係, 雖然奶奶係到佢幫我睇住同滕滕玩, 不過煮飯煮餸就下下都要煮得好D啦, 最少都要3餸卦, 想求其D都唔得, 中午, 夜晚, 日又煮, 夜又煮, 佢唔知, 我最憎煮飯囉, 雖然我識煮, 但係唔代表我鐘意煮! 佢日撚日都問, 餐餐都問, 使唔使幫手, 或者等佢嚟煮! 講真, 我好想囉, 不過我做唔出! 佢成日覺得唔好意思, 咁不如你唔嚟, 唔使我整, 唔使我辛苦, 就唔怕唔好意思啦!!! 煮兩煮, 滕滕又係到曵, 又要行一行出去, 再煮兩煮, 條友仔都唔知攪咩, 煮一餐番, 行幾次出去睇隻豬仔! 唔行出去, 條友仔就行入嚟廚房! 奶奶唔係到, 滕滕就自己一個係到玩車, 跟本就唔會咁辛苦囉!
到左滕滕番學, 我就開始吸塵抺地, 次次佢飲完茶番嚟見到, 又問我使唔使幫手! 都對左咁多日啦, 唔好再問啦, 講真, 好撚煩! 所以我答佢: "唔使喇, 你唔好攪住我潻呀!" 我執自己間屋, 唔通要你老人家幫我咩, 仲有, 我間屋又唔係大, 唔使咁緊要要人幫手吓嘛!
上個星期五老公番通宵, 我係廚房叫佢一陣番工, 車埋佢亞媽番屋企, 因為橫掂佢星期六都約左人, 咁就最好順便啦! 老公問我, 仲咩事唔想對住佢亞媽, 因為佢亞媽都冇咩嘢! 我答佢, 你亞媽係冇嘢呀, 不過你個仔有嘢呢, 你亞媽係到咁多日就曵足咁多日, 比我抖抖都可以卦! 同埋, 我亞媽都一樣冇嘢架, 不如你又試下對佢成個星期吖!
唉~ 有時我知奶奶真係個心想幫下我手, 不過佢係到, 滕滕真係無比十分之曵呢!
唉!老人家係咁架!
回覆刪除[版主回覆05/23/2012 23:31:00]我估你明晒我啦, 你同奶奶一斉住! 不過, 真係忍得好辛苦囉, 尤其係佢條友仔專登作對時, 真係好想吊起佢嚟打獲勁架!!!
下次你話有,叫佢等等
回覆刪除[版主回覆05/28/2012 12:26:40]唉!!! 叫咩吖! 我都話滕滕見佢係到就唔知點解會咁曵囉! 佢行入嚟幫我攞嘢的話, 條友仔就會係張飯枱到攪d餸架喇! 唉!!! 你明唔明點解佢係到, 我會想吊起滕滕嚟打吖!
[林林回覆05/28/2012 12:17:32]咪係囉,你咪叫佢做嘢囉,叫佢幫手開飯都好呀
[版主回覆05/25/2012 23:39:08]我同亞媽講, 亞媽都話: 車~ 怕咩呀! 你咪叫佢做囉! 佢平時都要煮飯比自己食架啦!