公司每個月courier order有一定quota, 我有落order 做私人嘢, 我知道馮小姐都有! 不過我見今個月個quota仲有一個就滿, 我叫馮小姐今日個私人order 唔好落住, 留番聽日計落6月份!
我問佢份件急唔急, 我咁問得佢, 就擺明知佢份件係私人嘢, 因為我識得order上面個收件人! 佢聽到我咁問, 就唔使問我係叫佢delay啦, 不過佢答我"急架!" 我聽到佢咁講, 我就話個quota仲有一個剩啫, 問佢sure唔sure個會計或者佢自己下午嗰轉冇件做? 因為我唔想爆quote要比extra 錢! 結果, 我叫佢份私人件留番聽日先安排出件!
我冇權唔比佢咁樣出私人件, 因為我自己都有咁做, 但係, 利用公司嘢去做私人嘢, 係唔係唔該都要醒小小呢?! 我笑住咁串佢點解仲咁大膽可以答我份私人件急, 如果老闆問佢係唔係仲咁大膽咁樣答?!
之前已經係咁架啦, 用晒printer d 墨水去print佢d 食譜, d墨水用完又去買, 用完又去買, 結果要我開到口話公司冇錢所以唔買佢個機d墨水喇先安落冇得用! 而家又嚟咁樣, 真係要諗諗有咩計仔去攪攪佢!
公器私用, 人人有. 但不能太過份及明顯. 要醒少少囉
回覆刪除[版主回覆05/31/2012 14:16:37]就係最唔醒都仲答我佢急呢~ 試問世間上仲有d咩人係好似佢咁連隻豬都不如架???
你同個蠢材講嘢就唔好兜咁大個圈啦!
回覆刪除[版主回覆06/01/2012 17:24:00]點九佢, 叫佢行就行, 企就企, 除左呢樣, 應該冇喇!
[林林回覆06/01/2012 12:53:09]佢嘅用途係咩?
[版主回覆06/01/2012 12:50:00]雖然佢係蠢過隻豬, 但係佢都有自尊架嘛~ 就算係一大pat 屎, 佢都會有佢嘅用途!
用公家嘢就醒少少嘞!
回覆刪除真係唔知佢真癲定假傻!
[版主回覆06/13/2012 15:02:19]佢真係唔醒架!!!