2012年6月1日 星期五

心肝何在???


我呢個亞媽真係要打啦~!  頭先, 真係頭先, 先醒起聽日一早要去學校見老師喎!

半年一度嘅家長日, 就咁就差D唔記得左, 如果真係唔記得左, 你話點算吖??? 同老師講有事突然唔嚟得? 唔係嘛, 係人都知唔記得左啦!

好彩, 唔知點解突然頭先個腦無啦啦彈出嚟~!

2 則留言:

  1. 你無寫低係日曆到嗎?
    [版主回覆06/04/2012 16:23:44]平時有, 但係唔知點解呢次冇囉~!

    回覆刪除
  2. 好彩記得!
    我都好珍惜家長日!我因為阿女嘅家長日而無去攞中銀嘅三連張吖 ……
    [版主回覆06/13/2012 15:03:25]半年先一次, 一定要去聽下老師d評語囉~

    回覆刪除