http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
你無寫低係日曆到嗎?[版主回覆06/04/2012 16:23:44]平時有, 但係唔知點解呢次冇囉~!
好彩記得!我都好珍惜家長日!我因為阿女嘅家長日而無去攞中銀嘅三連張吖 …… [版主回覆06/13/2012 15:03:25]半年先一次, 一定要去聽下老師d評語囉~
你無寫低係日曆到嗎?
回覆刪除[版主回覆06/04/2012 16:23:44]平時有, 但係唔知點解呢次冇囉~!
好彩記得!
回覆刪除我都好珍惜家長日!我因為阿女嘅家長日而無去攞中銀嘅三連張吖 ……
[版主回覆06/13/2012 15:03:25]半年先一次, 一定要去聽下老師d評語囉~