http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我個 friend 對龍鳳 b 3月先開始返學, 到4月底, 返左兩個月病左一個月無返。仲領左手足口。間學校既離譜呀! 20+領左野都唔停課。跟住諗住讀埋 5月唔 Q 返。點知5月頭又再領多次手足口!!! 鬧爆間野之後, 即刻唔讀!![版主回覆06/05/2012 12:02:53]小朋友真係唔識架, 佢地話咁快就傳開架喇, 所以真係唔番為妙喇!
真係唔明點解而家咁多病菌=.="[版主回覆06/07/2012 14:21:23]嗰陣時沙士, 我真係唔敢出門口架![林林回覆06/06/2012 16:42:04]著咗保護衣先出門口[版主回覆06/05/2012 16:43:38]咁即係唔好去街啦~![林林回覆06/05/2012 12:16:59]係囉,遲啲個個要著保護衣先可以出門口[版主回覆06/05/2012 12:01:51]而家, 真係唔同我地以前, 我地以前, 周街玩都冇事, 而家出一出去就可能已經lai左嘢番嚟喇!
oh....小心d[版主回覆06/05/2012 16:43:19]係啦~
我個 friend 對龍鳳 b 3月先開始返學, 到4月底, 返左兩個月病左一個月無返。仲領左手足口。間學校既離譜呀! 20+領左野都唔停課。
回覆刪除跟住諗住讀埋 5月唔 Q 返。點知5月頭又再領多次手足口!!! 鬧爆間野之後, 即刻唔讀!!
[版主回覆06/05/2012 12:02:53]小朋友真係唔識架, 佢地話咁快就傳開架喇, 所以真係唔番為妙喇!
真係唔明點解而家咁多病菌=.="
回覆刪除[版主回覆06/07/2012 14:21:23]嗰陣時沙士, 我真係唔敢出門口架!
[林林回覆06/06/2012 16:42:04]著咗保護衣先出門口
[版主回覆06/05/2012 16:43:38]咁即係唔好去街啦~!
[林林回覆06/05/2012 12:16:59]係囉,遲啲個個要著保護衣先可以出門口
[版主回覆06/05/2012 12:01:51]而家, 真係唔同我地以前, 我地以前, 周街玩都冇事, 而家出一出去就可能已經lai左嘢番嚟喇!
oh....小心d
回覆刪除[版主回覆06/05/2012 16:43:19]係啦~