2012年6月4日 星期一

被迫~


老師上個星期三打嚟, 話滕滕有個同班同學感染到手足口! 嘩~ 拿拿臨第一時間唔比滕滕番學喇!  星期四五已經唔番, 諗住隔多幾日先, 比學校消毒多幾次先啦!

星期六見老師, 我問佢而家學校幾大概幾時消毒一次, 老師答我枱櫈就會日日喇, 不過玩具就怕抺唔切, 所以兩三日先一次喎!

咁樣! 今日我又同學校請多兩日假, 睇下聽日問下老師咩料先再睇下番唔番學! 好驚! 好驚!

3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年6月4日 晚上7:26

    我個 friend 對龍鳳 b 3月先開始返學, 到4月底, 返左兩個月病左一個月無返。仲領左手足口。間學校既離譜呀! 20+領左野都唔停課。
    跟住諗住讀埋 5月唔 Q 返。點知5月頭又再領多次手足口!!! 鬧爆間野之後, 即刻唔讀!!
    [版主回覆06/05/2012 12:02:53]小朋友真係唔識架, 佢地話咁快就傳開架喇, 所以真係唔番為妙喇!

    回覆刪除
  2. 真係唔明點解而家咁多病菌=.="
    [版主回覆06/07/2012 14:21:23]嗰陣時沙士, 我真係唔敢出門口架!
    [林林回覆06/06/2012 16:42:04]著咗保護衣先出門口
    [版主回覆06/05/2012 16:43:38]咁即係唔好去街啦~!
    [林林回覆06/05/2012 12:16:59]係囉,遲啲個個要著保護衣先可以出門口
    [版主回覆06/05/2012 12:01:51]而家, 真係唔同我地以前, 我地以前, 周街玩都冇事, 而家出一出去就可能已經lai左嘢番嚟喇!

    回覆刪除
  3. oh....小心d
    [版主回覆06/05/2012 16:43:19]係啦~

    回覆刪除