http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
係咪識得架?但你唔認得佢![版主回覆06/14/2012 12:34:31]唔識架, 我咁大個女, 都冇男性朋友係咁潮&咁"事正"嘅!
我記得上年你次坐巴士都鸡好似有d甘經歷嫁 bor! 証明 keep 得好好!![版主回覆06/15/2012 13:59:13]no, no, no, 呢d只係過眼雲煙啫, 記嚟都嘥晒d位啦! 講完, 笑完就算啦![村姑 C 9 仔 *.*回覆06/15/2012 11:44:45]有! 你話上巴士, 有個 o靚仔用鴿住你 ga wor。可能太多經驗, 你記唔到咁多喇。[版主回覆06/15/2012 10:54:43]當真??? 我一d印象都冇喎.............
我嗰日去沙灘, fanny同細蝦沖身, 我就同hazel 沖身跟住有個著3點式既女人黎沖身. 嗰3個救生員, 就係咁寧個死頭黎及及共到我地走嗰時, fanny講左一句野, 笑爆我個嘴:why我地沖左咁耐. 嗰3個救生員寧都無寧過黎望既 [版主回覆06/15/2012 13:59:56]因為你地唔係三點, 而係大點囉!!!
係咪識得架?但你唔認得佢!
回覆刪除[版主回覆06/14/2012 12:34:31]唔識架, 我咁大個女, 都冇男性朋友係咁潮&咁"事正"嘅!
我記得上年你次坐巴士都鸡好似有d甘經歷嫁 bor! 証明 keep 得好好!!
回覆刪除[版主回覆06/15/2012 13:59:13]no, no, no, 呢d只係過眼雲煙啫, 記嚟都嘥晒d位啦! 講完, 笑完就算啦!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆06/15/2012 11:44:45]有! 你話上巴士, 有個 o靚仔用鴿住你 ga wor。
可能太多經驗, 你記唔到咁多喇。
[版主回覆06/15/2012 10:54:43]當真??? 我一d印象都冇喎.............
我嗰日去沙灘,
回覆刪除fanny同細蝦沖身, 我就同hazel 沖身
跟住有個著3點式既女人黎沖身. 嗰3個救生員, 就係咁寧個死頭黎及及共
到我地走嗰時, fanny講左一句野, 笑爆我個嘴:
why我地沖左咁耐. 嗰3個救生員寧都無寧過黎望既
[版主回覆06/15/2012 13:59:56]因為你地唔係三點, 而係大點囉!!!