2012年6月12日 星期二

真係咁索咩???

今朝搭巴士, 我竟然比我遇到一件好笑嘅事!

一上車, 我見到一個應該同我差唔多大嘅男人, 都幾型幾潮, 樣貌端好, 亦都唔算係樣衰, 見佢隔離有吉位, 咁我就一心係諗住行埋去坐! 而當時我一上車, 個男人同一時間望到我, 由我嘟卡到行去車箱中間, 佢都係凝視住我(我估, 因為我索  )! 佢望到我望到佢隔離個吉位, 佢就即刻張佢個手提袋攞起想比我坐! 點不知, 我未行到埋去, 就比我前面個亞伯坐左喇!

個男人, 由我一上車就望實我, 連我前面個亞伯都睇唔到, 唔通我真係索得咁交關???

3 則留言:

  1. 係咪識得架?但你唔認得佢!
    [版主回覆06/14/2012 12:34:31]唔識架, 我咁大個女, 都冇男性朋友係咁潮&咁"事正"嘅!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年6月14日 上午9:02

    我記得上年你次坐巴士都鸡好似有d甘經歷嫁 bor! 証明 keep 得好好!!
    [版主回覆06/15/2012 13:59:13]no, no, no, 呢d只係過眼雲煙啫, 記嚟都嘥晒d位啦! 講完, 笑完就算啦!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆06/15/2012 11:44:45]有! 你話上巴士, 有個 o靚仔用鴿住你 ga wor。
    可能太多經驗, 你記唔到咁多喇。
    [版主回覆06/15/2012 10:54:43]當真??? 我一d印象都冇喎.............

    回覆刪除
  3. 我嗰日去沙灘,
    fanny同細蝦沖身, 我就同hazel 沖身
    跟住有個著3點式既女人黎沖身. 嗰3個救生員, 就係咁寧個死頭黎及及共

    到我地走嗰時, fanny講左一句野, 笑爆我個嘴:
    why我地沖左咁耐. 嗰3個救生員寧都無寧過黎望既
    [版主回覆06/15/2012 13:59:56]因為你地唔係三點, 而係大點囉!!!

    回覆刪除