泰國菜就冇左喇, 變左間德國餐廳!
因為我地冇book枱, 所只有露天可以坐! 都ok啦, 因為太陽已經落晒咁济, 而且仲有風!
影左幾張相之後, 係我想up-load上fb之際, 我發現我同滕滕影嗰張.........
睇到呢張相, 我反晒眼囉, 我問: 點解我件衫咁樣, 你都唔叫我整下佢! 張相咁樣, 叫我點post上去fb呀???
老公話, 佢睇唔到喎! 我呢, 就反晒眼啦
不過, 最唔開心就係間餐廳d waiter囉, 叫佢比杯熱水我, 就話要等半個鐘喎! 佢都痴交線, 叫我等半個鐘, 即係唔想比啦! 又冇禮貌! 所以以後唔使指意我地再去囉!
張相都無咩啫...
回覆刪除[版主回覆06/12/2012 12:17:35]在女人角度, 我都覺得ok, 因為波"la", 女人都有, 只係多與少, 不過, 如果我post上fb, 我怕d男人係到講!
哈哈 ^^ 有料到, 收都收唔埋 ga~
回覆刪除[版主回覆06/13/2012 14:46:43]show左出嚟唔緊要, 不過叫我點放上去fb喎!!!
yoki姨姨大mei mei
回覆刪除[版主回覆06/15/2012 13:55:50]你之前唔係講"mei mei"架喎!