2012年6月10日 星期日

父親節dinner I

今日老公好似心情幾好, 所以佢放工番左嚟之後, 我就話不如去洪水橋嗰邊食泰國菜, 因為好耐都冇去過喇, 順便可以慶祝埋父親節!

泰國菜就冇左喇, 變左間德國餐廳!

因為我地冇book枱, 所只有露天可以坐! 都ok啦, 因為太陽已經落晒咁济, 而且仲有風!




影左幾張相之後, 係我想up-load上fb之際, 我發現我同滕滕影嗰張.........



睇到呢張相, 我反晒眼囉, 我問: 點解我件衫咁樣, 你都唔叫我整下佢! 張相咁樣, 叫我點post上去fb呀???

老公話, 佢睇唔到喎! 我呢, 就反晒眼啦 !

不過, 最唔開心就係間餐廳d waiter囉, 叫佢比杯熱水我, 就話要等半個鐘喎! 佢都痴交線, 叫我等半個鐘, 即係唔想比啦! 又冇禮貌! 所以以後唔使指意我地再去囉!


 

3 則留言:

  1. 張相都無咩啫...
    [版主回覆06/12/2012 12:17:35]在女人角度, 我都覺得ok, 因為波"la", 女人都有, 只係多與少, 不過, 如果我post上fb, 我怕d男人係到講!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年6月12日 晚上9:17

    哈哈 ^^ 有料到, 收都收唔埋 ga~
    [版主回覆06/13/2012 14:46:43]show左出嚟唔緊要, 不過叫我點放上去fb喎!!!

    回覆刪除
  3. yoki姨姨大mei mei
    [版主回覆06/15/2012 13:55:50]你之前唔係講"mei mei"架喎!

    回覆刪除