2012年6月26日 星期二

又搵我???!!!


舊年7月, 奶奶同佢個仔講, 佢房冷氣個搖控器壞左, 同佢個仔講左, 佢個仔就走嚟同我講, 咁即係叫我攪掂佢啦! 因為奶奶唔識睇model#, 說明書又冇左, 所以單憑個control, 我就影左張相比samsung! 我都有比人串架, 冇model, 點叫人幫我配啫! 咁~ 我又要洒出我"黎橫拆曲"嘅絕招嚟同人講, 人地結果都要搵比我囉!

尋日, 奶奶又同我講, 佢個control 唔見左!!! 

真係好煩囉!  佢同佢個仔講, 佢個仔就叫佢再搵下, 可能擺埋左啫! 

真係醒囉! 叫佢亞媽再搵下! 搵唔到, 就走嚟同我講! 仲咩唔同佢個仔講啫???

而家control又唔見埋, 又冇model#, 我唔知點, 亦都唔想理呀!!! 我send左個whatsapp同佢個仔講話佢亞媽真係搵唔到個control! 我唔理唔理唔理唔理唔理唔理..............
 

1 則留言:

  1. 叫個仔返屋企搵返出黎囉
    [版主回覆07/09/2012 12:47:08]佢個仔睬佢都傻!!!

    係呀, 你好番d未呀?!

    回覆刪除