2012年6月3日 星期日

豐富II


今日又一輪精彩嘅節目喇! 同老公食完lunch, 我地就出發去契妹到喇! 點不知我唔記得原來契妹同我講過去到食左下午茶先去屋企, 所以飽完又飽!



因為滕滕而家大個左, 好多嘢都明, 所以今次去到契妹屋企, 係滕滕比契妹男朋友玩, 唔係滕滕玩佢地囉! 滕滕仲不停咁比男朋友整估, 但係佢就不知幾開心呀!



玩完一大輪, 就約左我表哥去個frd屋企幫朋友睇下個腦, 攪下攪下仲死埋機潻, 即係冇得攪啦, 咁就照安排嘅節目去婆婆屋企食飯喇!

死啦, 下下都玩到咁盡下, 都唔知點番學呀! 個心散晒!

2 則留言:

  1. 直髮清爽好多~
    [版主回覆06/07/2012 14:19:28]我本身條腿, 跟本呢一世都唔可能係咁, 因為我本身皮膚黑, 對腳又有疤痕, 但係我世估唔到亞妹個iphone影左出嚟之後就變成咁~

    同埋, 唔使下下都S嘛, 好攰啫, 有時都要收埋下, 如果唔係點會有SUPRISE 呀!
    [林林回覆06/06/2012 16:45:26]條腿又白又滑啦
    一係咁...化個晚妝,再影過,咁咪完美囉,不過你唔好成個陷咗入去咁坐,挺起條腰show off埋S身型,靚爆!
    [版主回覆06/05/2012 16:40:05]), 就係因為亞妹個電話影出嚟咁淺色, 先顯得我對腳咁死靚, 但係塊面就面冇血色! 如果, 如果攪番d色正常, 我就唔會好似面色蒼白咁, 但係對腳就黑麻麻喇! 因為我一睇, 就已經覺得, 呢對腳, 跟本就唔係我嚟架!
    [林林回覆06/05/2012 12:16:06]面色差咗係咪你唔夠瞓呀
    [版主回覆06/05/2012 12:04:32]直頭爽爆啦, 連埋化妝, 而家30分鐘就可以出門口喇! 不過, 朋友話我拉直左之後, 面色差左喎!

    回覆刪除
  2. 你把頭髮直左好好睇喎
    [版主回覆06/05/2012 16:40:45]當堂後生晒啦!

    回覆刪除