http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
直髮清爽好多~[版主回覆06/07/2012 14:19:28]我本身條腿, 跟本呢一世都唔可能係咁, 因為我本身皮膚黑, 對腳又有疤痕, 但係我世估唔到亞妹個iphone影左出嚟之後就變成咁~同埋, 唔使下下都S嘛, 好攰啫, 有時都要收埋下, 如果唔係點會有SUPRISE 呀![林林回覆06/06/2012 16:45:26]條腿又白又滑啦一係咁...化個晚妝,再影過,咁咪完美囉,不過你唔好成個陷咗入去咁坐,挺起條腰show off埋S身型,靚爆![版主回覆06/05/2012 16:40:05]), 就係因為亞妹個電話影出嚟咁淺色, 先顯得我對腳咁死靚, 但係塊面就面冇血色! 如果, 如果攪番d色正常, 我就唔會好似面色蒼白咁, 但係對腳就黑麻麻喇! 因為我一睇, 就已經覺得, 呢對腳, 跟本就唔係我嚟架![林林回覆06/05/2012 12:16:06]面色差咗係咪你唔夠瞓呀[版主回覆06/05/2012 12:04:32]直頭爽爆啦, 連埋化妝, 而家30分鐘就可以出門口喇! 不過, 朋友話我拉直左之後, 面色差左喎!
你把頭髮直左好好睇喎[版主回覆06/05/2012 16:40:45]當堂後生晒啦!
直髮清爽好多~
回覆刪除[版主回覆06/07/2012 14:19:28]我本身條腿, 跟本呢一世都唔可能係咁, 因為我本身皮膚黑, 對腳又有疤痕, 但係我世估唔到亞妹個iphone影左出嚟之後就變成咁~
同埋, 唔使下下都S嘛, 好攰啫, 有時都要收埋下, 如果唔係點會有SUPRISE 呀!
[林林回覆06/06/2012 16:45:26]條腿又白又滑啦
一係咁...化個晚妝,再影過,咁咪完美囉,不過你唔好成個陷咗入去咁坐,挺起條腰show off埋S身型,靚爆!
[版主回覆06/05/2012 16:40:05]), 就係因為亞妹個電話影出嚟咁淺色, 先顯得我對腳咁死靚, 但係塊面就面冇血色! 如果, 如果攪番d色正常, 我就唔會好似面色蒼白咁, 但係對腳就黑麻麻喇! 因為我一睇, 就已經覺得, 呢對腳, 跟本就唔係我嚟架!
[林林回覆06/05/2012 12:16:06]面色差咗係咪你唔夠瞓呀
[版主回覆06/05/2012 12:04:32]直頭爽爆啦, 連埋化妝, 而家30分鐘就可以出門口喇! 不過, 朋友話我拉直左之後, 面色差左喎!
你把頭髮直左好好睇喎
回覆刪除[版主回覆06/05/2012 16:40:45]當堂後生晒啦!