2012年6月5日 星期二

幾靚!


上次亞YAN幫我買左呢兩樣嘢番嚟!



呢兩個袋, 我已經好鐘意, 尤其係膠嗰個, 因為出街可以用! 真係想買多人個放係公司都再冇可能! 因為一出, 就已經買晒!

今次亞YAN話想要個"索"袋, 問我要唔要對拖下, 因為係一SET, 如果我要就佢要個袋, 我就要對鞋!



今日同亞YAN食飯就攞左對拖鞋喇! 又真係幾鬼靚喎, 衰鬼!  仲要好FIT潻!

滕滕見到, 都問我: 邊個架? 點解我冇嘅?!

4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年6月7日 凌晨1:21


    [版主回覆06/08/2012 11:08:18]佢條仔, 日日放左工番到去都摷我個袋問, 有冇車車呀?!

    回覆刪除

  2. [版主回覆06/08/2012 11:07:28]真係好鐘意囉~

    回覆刪除
  3. 兩個月前係機場見到,我心郁郁都想買,但最後都係無買到!
    [林林回覆06/12/2012 16:46:23]哈哈,即係咁...我個時係香港機場,實在唔想太帶多嘢去東京咁囉:p
    [版主回覆06/12/2012 12:05:17]咁即係對拖鞋同LTS唔夠fight啦!
    [林林回覆06/12/2012 10:51:45]因為我知我會由東京帶好多嘢返黎,所以無買...
    [版主回覆06/08/2012 17:01:57]咁仲咩事唔買呀? 唔著拖鞋?

    回覆刪除
  4. 你fit就好, 我大腳八呀....個索袋都好好用^^做gym時乜都質晒落去
    [版主回覆06/16/2012 17:53:40]個袋你啱晒用就好喇!!! 即係証明我地冇share 錯!!!

    回覆刪除