http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
[版主回覆06/08/2012 11:08:18]佢條仔, 日日放左工番到去都摷我個袋問, 有冇車車呀?!
[版主回覆06/08/2012 11:07:28]真係好鐘意囉~
兩個月前係機場見到,我心郁郁都想買,但最後都係無買到![林林回覆06/12/2012 16:46:23]哈哈,即係咁...我個時係香港機場,實在唔想太帶多嘢去東京咁囉:p[版主回覆06/12/2012 12:05:17]咁即係對拖鞋同LTS唔夠fight啦![林林回覆06/12/2012 10:51:45]因為我知我會由東京帶好多嘢返黎,所以無買...[版主回覆06/08/2012 17:01:57]咁仲咩事唔買呀? 唔著拖鞋?
你fit就好, 我大腳八呀....個索袋都好好用^^做gym時乜都質晒落去[版主回覆06/16/2012 17:53:40]個袋你啱晒用就好喇!!! 即係証明我地冇share 錯!!!
回覆刪除[版主回覆06/08/2012 11:08:18]佢條仔, 日日放左工番到去都摷我個袋問, 有冇車車呀?!
回覆刪除[版主回覆06/08/2012 11:07:28]真係好鐘意囉~
兩個月前係機場見到,我心郁郁都想買,但最後都係無買到!
回覆刪除[林林回覆06/12/2012 16:46:23]哈哈,即係咁...我個時係香港機場,實在唔想太帶多嘢去東京咁囉:p
[版主回覆06/12/2012 12:05:17]咁即係對拖鞋同LTS唔夠fight啦!
[林林回覆06/12/2012 10:51:45]因為我知我會由東京帶好多嘢返黎,所以無買...
[版主回覆06/08/2012 17:01:57]咁仲咩事唔買呀? 唔著拖鞋?
你fit就好, 我大腳八呀....個索袋都好好用^^做gym時乜都質晒落去
回覆刪除[版主回覆06/16/2012 17:53:40]個袋你啱晒用就好喇!!! 即係証明我地冇share 錯!!!