http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
haha 有少少似"faye" 仔look, 但都ok[版主回覆06/18/2012 12:16:52]飛咩? 乜唔係serious 得嚟又 causal 咩~?!
唔藉牛仔褲會唔會好 d 呢?[村姑 C 9 仔 *.*回覆06/20/2012 10:14:42]試試佢, 睇下效果點。[版主回覆06/19/2012 17:39:25]!!! 有! 有條洗水冇咁多嘅, 仲長d架![村姑 C 9 仔 *.*回覆06/19/2012 17:24:35]咁有無條牛仔 d 洗水唔好咁勁呢? 呢條蕉積左 d。[版主回覆06/19/2012 15:02:56]我都有諗過唔著牛仔, 不過如果唔著牛仔, 可以著咩呢, 因為其實褲配落去好似唔係好match, 唯一就係黑褲......但係我又唔想太formal 嘅黑褲.........
唔該配返條長褲吖
haha 有少少似"faye" 仔look, 但都ok
回覆刪除[版主回覆06/18/2012 12:16:52]飛咩? 乜唔係serious 得嚟又 causal 咩~?!
唔藉牛仔褲會唔會好 d 呢?
回覆刪除[村姑 C 9 仔 *.*回覆06/20/2012 10:14:42]試試佢, 睇下效果點。
[版主回覆06/19/2012 17:39:25]!!! 有! 有條洗水冇咁多嘅, 仲長d架!
[村姑 C 9 仔 *.*回覆06/19/2012 17:24:35]咁有無條牛仔 d 洗水唔好咁勁呢? 呢條蕉積左 d。
[版主回覆06/19/2012 15:02:56]我都有諗過唔著牛仔, 不過如果唔著牛仔, 可以著咩呢, 因為其實褲配落去好似唔係好match, 唯一就係黑褲......但係我又唔想太formal 嘅黑褲.........
唔該配返條長褲吖
回覆刪除