2012年6月14日 星期四

懊惱~

幫滕滕預備去飲件恤衫終於都買左喇!




不過, 著左上去, 加埋件背心, 就好似有d怪!





件背心, 如果中碼, 又好似細過頭, 但係呢件xl又好似大左d! 而亞媽話中碼就顥得滕滕cute d 喎! 而家咁樣, 真係有小小後悔唔買埋件大碼囉!

唉~ 好懊惱!

3 則留言:

  1. haha 有少少似"faye" 仔look, 但都ok
    [版主回覆06/18/2012 12:16:52]飛咩? 乜唔係serious 得嚟又 causal 咩~?!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年6月18日 凌晨2:51

    唔藉牛仔褲會唔會好 d 呢?
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆06/20/2012 10:14:42]試試佢, 睇下效果點。
    [版主回覆06/19/2012 17:39:25]!!! 有! 有條洗水冇咁多嘅, 仲長d架!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆06/19/2012 17:24:35]咁有無條牛仔 d 洗水唔好咁勁呢? 呢條蕉積左 d。
    [版主回覆06/19/2012 15:02:56]我都有諗過唔著牛仔, 不過如果唔著牛仔, 可以著咩呢, 因為其實褲配落去好似唔係好match, 唯一就係黑褲......但係我又唔想太formal 嘅黑褲.........

    回覆刪除
  3. 唔該配返條長褲吖

    回覆刪除