2012年6月13日 星期三

冇腦!


今日lunch, 隻豬兜馮小姐主動同我講嘢, 講佢工人d嘢!

因為佢個工人去到今年12月15日就滿兩年約, 而個工人亦都講明唔再續約, 要番印尼! 所以佢就問下我工人d嘢! 言談間, 講到滿兩年之後, 個工人有14日大假, 馮小姐就話喇, 佢唔會比大假錢個工人架, 一定要個工人早走, 即係12月1 日last day, 一定唔會換番做錢比佢, 原因就係因為佢唔想補咁多錢個工人!

我聽到佢咁講, 我就第一時間問佢, 點解你咁樣迫人架?! 如果個工人要錢唔要假, 咁你都要比錢佢, 唔係你話想點就點! 馮小姐一聽到我咁講, 佢又質疑我喇, 因為佢話佢覺得應該係佢想點就點喎! 佢講到咁, 我就問佢, 如果你而家呢份工, 老闆話你嗰14日大假唔准連住攞, 一定要每個月搵幾日每日放早半個鐘去扣, 咁得唔得呀?  馮小姐聽到我咁講, 當堂冇聲出!  跟住我再講, d假係佢, 唔係你想點就點, 就算你係donald tsang都唔可以!

跟住馮小姐又再講佢老公話, 好彩個仔唔多跟個工人, 寧願跟佢地! 哈哈, 我都係第一次聽, 寧願個仔跟自己都唔跟個工人! 咁我地呢d亞媽咪好唔正常, 因為我好希望個仔肯跟個工人, 希望個工同個工人感情好架! 起碼都知道個工人對個仔好, 個仔先肯跟佢吖!

吖~一個冇腦嘅人諗嘢, 同一個有腦嘅人諗嘢, 原來有咁大分別架!!!


1 則留言:

  1. 其實佢一直訓練你個EQ,哈哈哈
    [版主回覆06/14/2012 12:33:24]佢工人嘅嘢, 唔關我事!

    回覆刪除