2012年6月8日 星期五

唔准郁, 唔准笑~


尋日, 馮小姐放假, 我同佢剷過個scaner 個software裝過, 見到佢枱頭~





所有呢d message, 係我remind佢叫佢一定要記住!

最攪笑係, 我叫佢搵d 紅色high light pen high light左佢等佢自己記得!

估唔到, 佢真係咁做!

所以老闆真係講得啱, 我叫佢行, 佢就真係行, 叫佢企, 佢就真係企, 叫佢唔好郁, 佢就真係唔撚郁!

講真, 呢d人, 又真係幾難搵嘅!

2 則留言:


  1. [版主回覆06/11/2012 17:28:15]咁佢就真係有paid attention 喎!

    回覆刪除
  2. 下次佢再做錯嘢,你叫佢係佢個位搵返張memo出黎,睇下自己做錯啲乜
    [版主回覆06/13/2012 14:49:51]佢逢係整左出嚟之後, 就真係冇試過錯or 唔記得喇, 不過, 只係限於post左出嚟個d reminder囉!

    回覆刪除