我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年6月26日 星期二
天使與魔鬼
今晚番嚟屋企搵亞媽傾過計, 十點幾瞓到而家比老公D鼻鼾嘈醒左瞓唔番, 個腦就出現左魔鬼同天使!
魔鬼不停咁叫我唔好, 天使就叫我一定要去做................
1 則留言:
林林
2012年7月8日 晚上9:42
你咁似我嘅??:P
[版主回覆07/09/2012 12:48:27]其實我知道我自己係想點嗰下先有問題囉~
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
你咁似我嘅??:P
回覆刪除[版主回覆07/09/2012 12:48:27]其實我知道我自己係想點嗰下先有問題囉~