2012年6月7日 星期四

對話~


之前因為滕滕聽到就嚟有排唔使番學, 佢就即刻同我講佢唔想見唔到佢同學, 佢要同佢玩, 咁我就問老師幫我搭路, 比我個電話佢同學個媽咪打比我喇!

老師覆番我時, 都同我講佢同呢個同學仔都幾好朋友, 上堂本身已經係一斉坐, 而家搭校巴又坐埋一斉, 好多時佢地會自己係到傾計!

佢地小朋友d對話真係好得意囉~

(以下對話, 係老師話番比我知, 不過唔知係邊個同邊個講!)

x: (食茶點中) 你唔好食咁快啦, 你要等埋我架!

x: (食茶點中) 我飲左水水喇, 你快d啦!

x: (食茶點中) 不如, 今次我地鬥慢吖!

只係呢d小對話, 就覺得小朋友真係好可愛!



2 則留言:

  1. 你唔好食咁快啦, 你要等埋我架! <--- 呢一句,我成日同我老公講,哈哈哈哈哈哈哈
    [版主回覆06/08/2012 17:09:00]所以你有時都幾可愛囉~!

    回覆刪除

  2. 真可愛!!
    [版主回覆06/11/2012 14:06:22]其實如果可以係現場聽到就更加好喇~

    回覆刪除