2012年6月22日 星期五

豬兜學人度縮數!

其實明知自己咁蠢, 係唔係唔應該去學人計數呢???

馮小姐今日食lunch問我: 我問過個agent, 佢話可以比個工人早14走, 咁出番一個月糧比佢就得, 咁即係點呀?

早前我同馮小姐講過, 如果個工人肯將14日大假提前早走, 都要補番錢比個工人啦, 因為呢14日大假, 係個工人做左兩年應得架! 但係馮小姐死唔信我講嘢, 佢仲話點解要咁so比錢佢喎(如個工人唔要假要錢的話)!

我問馮小姐, 佢要錢唔要假, 乜好so咩? 因為呢d係人地應得!

我用晒紙筆, 寫晒時間畫晒圖, 解釋完比馮小姐知, 點解比個工人早走半個月, 就出足一個月糧呢樣嘢, 佢明左之後, 即係唔出聲, 因為佢知道, 唔比呢14日係唔得!

因為馮小姐一心就諗住, 比個工人早走14日, 但係就冇諗住嗰14日係要比錢佢, 因為比佢早走左14日已經係so左佢喇!

真係唔明, 明知自己咁7蠢, 就唔好學人計縮數啦! 最好佢就唔好問我, 一於等佢比人告, 咁我就笑喇!

1 則留言:

  1. 咁你仲教佢...
    [版主回覆06/26/2012 15:18:07]佢叫我解釋比佢知呀! 唔通我話唔識咩! 我又唔係好似佢咁蠢兜, 冇可能同佢講我唔識架嘛!

    回覆刪除