http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
其實,點解要戒奶呢?[版主回覆06/26/2012 15:23:52]都幾架, 正如你喉嚨一樣咁囉, 幾個月就腸胃炎一次! 因為我又係唔介口囉![林林回覆06/22/2012 11:09:53]哦!你腸胃敏感~[版主回覆06/22/2012 10:32:38]我都好好奶架, 不過飲完就會肚痾喇![林林回覆06/22/2012 10:23:25]原來係咁...其實...我未戒過奶,到而家我仲飲緊奶[版主回覆06/22/2012 09:45:21]因為其實到佢地好似大人咁食正餐, 有足夠營養, 就已經可以唔使飲奶架喇, 因為奶只係補給品嚟! 不過我地d亞媽成日都驚佢地唔夠營養食想佢地飲奶飲得耐d之嘛!
我個仔仲好鐘意奶奶, 特別臨瞓前餐奶, 無奶食真係同你死過。你唔想佢介奶, d 人話可以試下用杯飲, 等佢有新鮮感, 又覺得自己大個仔唔使用奶樽。[版主回覆06/22/2012 09:48:10]滕滕已經用杯飲架喇, 不過佢唔肯飲奶係突然一夜之間咁改變左, 唔係越飲越少!同埋, 我隻豬仔, 之前反而有時扭番我比奶樽佢飲, 因為我地有時會叫佢扮bb比我地打橫抱, 而佢又好enjoy, 所以有時只好話姐姐仲未steam d奶樽, 唔乾淨!
佢仲有飲奶既咩?? 唔怪得之你咁好波啦 [版主回覆06/22/2012 09:51:48]佢有飲奶同好波咩事?
熙熙都唔肯飲奶粉喇...而家轉咗飲鮮奶, 佢非常like, 有一晚我整古佢話唔俾佢, 佢死晒狗呀wakakak.....[版主回覆06/22/2012 09:57:40]我而家氹緊佢只係飲朝早呀, 暫時都還可以啦, 如果佢真係唔肯飲, 我都有諗過轉鮮奶呀!
咁咪好囉, d 奶粉咁貴[版主回覆06/26/2012 15:22:17]咁佢而家都係一日一餐啫~ 為番上嚟日日計都OK吖!
其實,點解要戒奶呢?
回覆刪除[版主回覆06/26/2012 15:23:52]都幾架, 正如你喉嚨一樣咁囉, 幾個月就腸胃炎一次! 因為我又係唔介口囉!
[林林回覆06/22/2012 11:09:53]哦!你腸胃敏感~
[版主回覆06/22/2012 10:32:38]我都好好奶架, 不過飲完就會肚痾喇!
[林林回覆06/22/2012 10:23:25]原來係咁...其實...我未戒過奶,到而家我仲飲緊奶
[版主回覆06/22/2012 09:45:21]因為其實到佢地好似大人咁食正餐, 有足夠營養, 就已經可以唔使飲奶架喇, 因為奶只係補給品嚟! 不過我地d亞媽成日都驚佢地唔夠營養食想佢地飲奶飲得耐d之嘛!
我個仔仲好鐘意奶奶, 特別臨瞓前餐奶, 無奶食真係同你死過。
回覆刪除你唔想佢介奶, d 人話可以試下用杯飲, 等佢有新鮮感, 又覺得自己大個仔唔使用奶樽。
[版主回覆06/22/2012 09:48:10]滕滕已經用杯飲架喇, 不過佢唔肯飲奶係突然一夜之間咁改變左, 唔係越飲越少!
同埋, 我隻豬仔, 之前反而有時扭番我比奶樽佢飲, 因為我地有時會叫佢扮bb比我地打橫抱, 而佢又好enjoy, 所以有時只好話姐姐仲未steam d奶樽, 唔乾淨!
佢仲有飲奶既咩?? 唔怪得之你咁好波啦
回覆刪除[版主回覆06/22/2012 09:51:48]佢有飲奶同好波咩事?
熙熙都唔肯飲奶粉喇...而家轉咗飲鮮奶, 佢非常like, 有一晚我整古佢話唔俾佢, 佢死晒狗呀wakakak.....
回覆刪除[版主回覆06/22/2012 09:57:40]我而家氹緊佢只係飲朝早呀, 暫時都還可以啦, 如果佢真係唔肯飲, 我都有諗過轉鮮奶呀!
咁咪好囉, d 奶粉咁貴
回覆刪除[版主回覆06/26/2012 15:22:17]咁佢而家都係一日一餐啫~ 為番上嚟日日計都OK吖!