2012年6月11日 星期一
如此賤的亞婆!!!
老人家, 我不嬲都會好尊重! 因為我自己都會老, 我唔想第日滕滕唔理我唔尊重我, 所以就算幾唔老嚟都好, 我都會好客氣!
不過, 原來有D亞婆真係賤到冇人有, 所以如果下次遇到呢D情況, 我都會好客氣咁回贈番佢!
星期日同滕滕去睇完Dr, 跟住就去左茶餐廳食個早餐, 我地坐抵左先一陣, 跟住有個好時毛嘅亞婆坐埋嚟, 坐左係我地對面!
個時毛亞婆好nice架, 又幫滕滕執架巴士上枱, 又笑晒口架! 不過, 原來咁樣先係開始!
個亞婆問我滕滕幾多歲, 我答佢3歲喇, 個亞婆就話, 3歲喇, 不過講嘢都唔得喎, 表達得咁唔清楚! 我個心諗有幾唔清楚呀? 使唔使我教佢講句粗口嚟問候你呀!
跟住就用英文指住架巴士問滕滕: "what is this?", 問完what is this, 跟住再問: "pls tell me how to spell bus?"
聽到佢問滕滕巴士點串, 我就即刻答佢: 我冇教佢呢d嘢架喎! 咁深!
亞婆聽到我咁講, 佢又即刻話, 佢個孫都唔係好大, 就嚟4歲咋, 不過就已經識好多英文, 1-12月都識晒, 點串都識喎!
去到呢一刻, 我feel到亞婆個用意喇, 佢原來跟本想踏低人地去抬高佢個孫有幾叻!
講真, 據我所覺得, 如果d亞婆主動同得小朋友講嘢, 個亞婆會係鐘意小朋友架囉, 鐘意得小朋友, 都會話個小朋友好叻, 好乖, 好聽話! 我真係從來都冇見過一個亞婆好似呢個咁仆街囉! 而家我得罰你d咩先, 你要咁樣嚟話我個仔!
下次, 如果我遇到呢d咁樣嘅亞婆, 我一定會好有禮貌地回贈番幾句比你!
訂閱:
張貼留言 (Atom)
堅賤 wor!!!
回覆刪除如果係我都會嬲爆!!!!
[版主回覆06/13/2012 14:34:36]如果佢只係係咁讚佢個孫我唔會咁興囉, 佢而家就係踏低左人地, 先嚟讚佢個孫呢下仆街嘛!!!
或者轉個角度睇,佢個孫係西人
回覆刪除[版主回覆06/15/2012 10:58:24]就算係西方人又好, 唐人又好, 小朋友本身都係一張白紙啦, 如果係西方人, 都要學先會識串字架! 除非個小朋友係天才兒童啦!
[林林回覆06/14/2012 14:58:43]我意思係佢個孫係西方人/混血兒...咁啫!
[版主回覆06/14/2012 12:57:46]咁又唔關佢個孫事喎~
嗰日响fb都想回應. 但好多字都唔識用note打
回覆刪除而家回應
點解佢可以無品得咁緊要..............................
[版主回覆06/16/2012 17:54:44], 你點同呢, 嗰日係星期日朝早嚟, 星期一至五就冇熙熙就正常啦, 星期六日, 我估你一定有囉!
[熙媽回覆06/15/2012 23:57:44]我成日都一個人食早餐架....但我唔賤架
[版主回覆06/15/2012 13:57:45]正如我朋友話齋, 就係因為佢咁賤, 所以先孤獨一個, 冇人陪食早餐囉~