http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
上網訂比亞媽嘅手袋, 今日可以去攞喇, 好開心又興奮!都幾靚吖! 買比亞媽去飲架! 費事個仆街細姑姐一陣又買個A貨比亞媽!原本亞Chris 話佢今日會off, 但係原來係下個星期, 所以攞左個手袋之後, 就約左食lunch喇!我知道亞Chris知道我自己本身唔多捨得食, 所以佢話去飲茶就當係同佢慶祝生日喎!係! 做朋友係在乎個心, 唔係在乎金!所以簡單飲個茶, 就已經好開心喇
個袋好靚喎~~[版主回覆06/15/2012 10:59:19]可能年紀大左變左呀.........[林林回覆06/14/2012 14:57:20]我阿媽以前都唔係咁嘅,我呀,買親手信比佢,佢一定會講啲嘢先,之後就好似迫佢用/食咁,事實上,佢自己又好鍾意用/食架喎,吹脹![版主回覆06/14/2012 12:58:50]其實係唔係個個亞媽對住d仔女都係咁嘅呢???[林林回覆06/14/2012 09:35:52]貪心!:p[版主回覆06/13/2012 15:00:41]點解我同你亞媽一樣先?[林林回覆06/12/2012 16:40:54]原來你同我阿媽都係一樣=.="[版主回覆06/12/2012 12:20:27]仲好講! 哼~ 我老母! 幾貪心! 見到個袋, 問我仲咩唔帶埋佢去買, 等佢自己揀喎! 跟住指住我新買嗰個袋話, 你呢個靚D! 更係啦亞媽, 我嗰個貴幾多呀! 不過, 我冇咁講, 費事佢知道幾多錢啦, 我只係答佢: 你都幾識貨吖!
張相真係影得好靚女...!! 呵呵呵[版主回覆06/15/2012 13:55:11]下次比番多小小血色我就更加好喇!
個袋好靚喎~~
回覆刪除[版主回覆06/15/2012 10:59:19]可能年紀大左變左呀.........
[林林回覆06/14/2012 14:57:20]我阿媽以前都唔係咁嘅,我呀,買親手信比佢,佢一定會講啲嘢先,之後就好似迫佢用/食咁,事實上,佢自己又好鍾意用/食架喎,吹脹!
[版主回覆06/14/2012 12:58:50]其實係唔係個個亞媽對住d仔女都係咁嘅呢???
[林林回覆06/14/2012 09:35:52]貪心!:p
[版主回覆06/13/2012 15:00:41]點解我同你亞媽一樣先?
[林林回覆06/12/2012 16:40:54]原來你同我阿媽都係一樣=.="
[版主回覆06/12/2012 12:20:27]仲好講! 哼~ 我老母! 幾貪心! 見到個袋, 問我仲咩唔帶埋佢去買, 等佢自己揀喎! 跟住指住我新買嗰個袋話, 你呢個靚D!
更係啦亞媽, 我嗰個貴幾多呀! 不過, 我冇咁講, 費事佢知道幾多錢啦, 我只係答佢: 你都幾識貨吖!
張相真係影得好靚女...!! 呵呵呵
回覆刪除[版主回覆06/15/2012 13:55:11]下次比番多小小血色我就更加好喇!