2012年6月9日 星期六

姣婆!


下個姑姐嫁女, 我係屋企試衫, 睇下著咩衫去飲, 每換一套, 我就著埋對高踭鞋比老公睇下ok唔ok!

滕滕條友仔, 見我攞張抺手紙放係地, 跟住張對高踭鞋放係張抺手紙上面, 然後穿落對鞋上面試比老公睇, 佢就又走去個鞋柜到揀我一對高踭鞋, 又攞張抺手紙放係地下上面, 跟住講: "我都要試比爸b睇呀!"

大佬, 對高踭鞋係我架喎, 請問你試嚟仲乜呢???

1 則留言:

  1. 小朋友諗嘢好直接架,哈哈哈,so cuite
    [版主回覆06/13/2012 14:47:37]佢而家都有時駁駁地架, 不過, 都還可以, 因為佢都聽道理嘅!
    [林林回覆06/12/2012 16:45:17]咁咪好囉,唔通駁咀駁舌,寸寸貢,小學雞好咩
    [版主回覆06/12/2012 12:13:23]滕滕諗嘢有時真係好天真, 比起我堂家姐個仔, 滕滕真係純過蒸餾水!

    回覆刪除