心跳加速~
星期日番亞媽到食飯, 亞媽REMIND我7月二姑姐嫁女, 問我幾多個去! 聽到又要飲宴, 即係又會見到我最憎嘅三姑姐, 所以即係又比機會我去買嘢!
星期二同亞YAN食lunch, 見到佢買左個新手袋, 就加速左我去買嘢嘅速度, 所以我已經等唔切, 今日放工出左去喇!
頭先買嘢時, 有爽同high嘅感覺喇, 因為我都買左個手袋! 我鐘意買手袋, 係因為可以用好耐, 十年唔定廿年唔定, 因為我揀嘅款一定會係襟興!
都已經買左幾個鐘啦, 個心仍然係咁跳~! 而家, 就要諗下, 個仔著咩衫..........
啫係明牌啦....
回覆刪除[版主回覆06/08/2012 11:01:07]一般名啦!
影張戰利品黎睇下吖,我好耐無買過嘢喇T_T
回覆刪除[版主回覆06/08/2012 17:05:16]好, 得閑影啦!
我仲有用過Donald Tsang喎....起碼帶動到你去花錢...有相睇未呀?
回覆刪除[版主回覆06/16/2012 17:52:26]快喇, 會係不知不覺間咁睇到架喇!