http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
有一晚放工番到嚟, 滕滕同我講佢做左哥哥! 因為佢話佢係軒軒哥哥, 個工人係LINA妹妹喎!真係比佢笑死我! 到左上床瞓時, 我同佢又掉轉左喇, 我係軒軒, 佢變左做媽咪!我覺得佢鐘意做哥哥OR其他人, 係因佢唔想做最細, 因為最細往往都比人head住唔過引! 所以佢好想玩下掉轉!
但做大個個會有好多嘢做架喎[版主回覆07/09/2012 12:52:26]佢仲未知, 如果佢知道做左大哥哥之後係有幾咁多嘢做, 可能佢會say no~
但做大個個會有好多嘢做架喎
回覆刪除[版主回覆07/09/2012 12:52:26]佢仲未知, 如果佢知道做左大哥哥之後係有幾咁多嘢做, 可能佢會say no~