2012年6月27日 星期三

角色掉轉~

有一晚放工番到嚟, 滕滕同我講佢做左哥哥!

因為佢話佢係軒軒哥哥, 個工人係LINA妹妹喎!

真係比佢笑死我! 

到左上床瞓時, 我同佢又掉轉左喇, 我係軒軒, 佢變左做媽咪!

我覺得佢鐘意做哥哥OR其他人, 係因佢唔想做最細, 因為最細往往都比人head住唔過引! 所以佢好想玩下掉轉!


1 則留言:

  1. 但做大個個會有好多嘢做架喎
    [版主回覆07/09/2012 12:52:26]佢仲未知, 如果佢知道做左大哥哥之後係有幾咁多嘢做, 可能佢會say no~

    回覆刪除