迷網~
老師今日打嚟, 問我幾時交學卷, 因為聽日已經係deadline! 因為樓下間學校, 仲未有消息後備生收唔收, 我已經打左去問, 學校話要起碼成7月先有result!
呢步, 我行錯左! 因為既然我朋友係識人係樓下嗰間學校到做, 咁我應該唔好怕煩到人地, 唔應該in完唔得先搵人幫, 而係一定要搵左先, 因為我好後悔而家唔上唔落, 想入又唔知得唔得!!!
而家間學校已經派晒通告, 學費, 校車, 買書, 茶點, 呢d通通都要交, 而而家只可以係confirm左學費 & 校車先, 而其他真係要留待7月先再作決定!
由天決定......... 不要太迷茫啦
回覆刪除[版主回覆05/08/2012 12:15:24]我就係唔想咁~