2012年5月20日 星期日

我家的小八婆!


奶奶上個星期外, 除左星期六&日唔係到, 其餘時間佢都係到! 聽到滕滕同佢嘅對話真係笑爆咀, 因為佢成日同嫲嫲講: "我又唔採你, 又唔睇你, 哼~(哼呢一聲, 雙手橋埋, 個頭寧歪)!"

"我又唔採係, 又唔睇你"呢句, 係我老豆同滕滕係澳門玩時同佢講, 自此之後, 佢用左呢句嘢嚟同嫲嫲講!

今日, 仲加多一句: "我又唔採你, 又唔睇你, 冇眼睇你, 哼~!"

如果趕得切, 我真係好想拍抵佢, 睇佢第日大個睇番佢自己有幾八婆囉!

1 則留言:

  1. 小朋友學嘢堅快~
    [版主回覆05/25/2012 23:41:28]佢而家呢個年齡真係架!

    回覆刪除