我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2012年5月20日 星期日
我家的小八婆!
奶奶上個星期外, 除左星期六&日唔係到, 其餘時間佢都係到! 聽到滕滕同佢嘅對話真係笑爆咀, 因為佢成日同嫲嫲講: "我又唔採你, 又唔睇你, 哼~(哼呢一聲, 雙手橋埋, 個頭寧歪)!"
"我又唔採係, 又唔睇你"呢句, 係我老豆同滕滕係澳門玩時同佢講, 自此之後, 佢用左呢句嘢嚟同嫲嫲講!
今日, 仲加多一句: "我又唔採你, 又唔睇你, 冇眼睇你, 哼~!"
如果趕得切, 我真係好想拍抵佢, 睇佢第日大個睇番佢自己有幾八婆囉!
1 則留言:
林林
2012年5月24日 凌晨1:21
小朋友學嘢堅快~
[版主回覆05/25/2012 23:41:28]佢而家呢個年齡真係架!
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
小朋友學嘢堅快~
回覆刪除[版主回覆05/25/2012 23:41:28]佢而家呢個年齡真係架!