老公放得嗰4日假, 搵左中間兩日去澳門行, 今日終於玩完番嚟, 真係熱都暈呀!
過到去澳門, 落左船第一時間去搵嘢食, Jessica介紹過我六記有麵食, 一去到點不知原來呢間六記係唔休做, 因為係晚上六點先開門! 於是乎行左一條街到, 搵左另外一間食! 嗰到d蟹粥唔錯, 牛腩唔錯, 好彩d嘢食ok, 如果唔係我又會比人鬧!
因為係groupon到訂左上旅遊塔, 有下午茶食, 所以行左一陣, 又去食過嘢!
食完嘢就去威尼斯人攞房喇! 嘩~ 特價都原來好超值架! 幾鬼靚呀!
上左房休息左個幾鐘, 又出去食晚飯喇! 老豆堅決唔食萄國菜, 咁即係冇得揀, 都係叫餸食飯!
食完飯係官也街行左一陣, 食左個雪糕就番酒店喇! 我同滕滕講左個大話, 就係話我隻腳好痛, 我要同爸b去買膠布,叫佢同婆婆嫲嫲玩住一陣, 我好快番!......其實我地係去賭場囉!
玩左一個鐘頭多d就走喇, 因為冇乜上落, 來來去去都係贏千幾, 輸淨幾百跟住又再贏千幾, 咁既然係咁, 即係應該盡左啦, 所以就去搵老豆喇! 老豆就堅喇, 連贏九口喎, 連隔離個亞叉都唔睇牌比佢睇, 因為亞叉下下都成萬成萬咁買, 見我老豆有運, 都唔介意有冇牌睇喇! 因為我卦住個仔, 見咁上下就叫老豆走喇, 因為有時做人適可而止嘛!
到左第二日, 起身去飲個茶, 我地就同滕滕去游下水啦, 無理由唔去搵下個泳池架!
又係唔捨得走囉, 叫極都唔肯走呀! 不過唔得囉, 已經deley左check-out時間去到1點架喇, 真係唔走唔得喎~
check-out左就去左澳門搵嘢食, 今次, 搵齋鋪! 因為亞媽陪左我地食左咁多餐, 點都要搵番間齋鋪食下嘢囉~ 不過, 原來澳門d人好得意架, 就算係同一個area, 佢地都好似唔知附近有d咩咁, 所以間齋鋪, 搵死人囉!
食完嘢, 就去搵"最香"喇! 呢間"最香", 真係學Jessica話齋, 真係要專登去! 識路原來好易搵, 因為行番出大馬路真係好快, 但係行去時, 就真係行到暈咁济!
兩日行程咁就完左喇, 滕滕今日仲學都冇番, 瞓到成十一點幾先起身, 而我呢, 就番工, 番埋今日, 就開始我嘅湊仔生涯, 直到23号個工人放完假番嚟!
威尼斯人好貴 & 好靚 wor :)
回覆刪除不過, 最緊要一家人開開心心 :)
[版主回覆05/16/2012 23:05:19]都ok啦
[村姑 C 9 仔 *.*回覆05/15/2012 10:06:59]唔話你叻都唔得!
[版主回覆05/14/2012 16:30:12]因為佢開初時我地登記做左會員, 所以有時會有PROMOTION SEND嚟架, 而家一間房都係$1080咋, 係唔係抵到爛呢~!!!
其實你老公有4日假,去台北都得喇
回覆刪除哈哈,你唔記得我叫你夜晚先去六記呢~
[林林回覆05/22/2012 11:30:48]你聽日要返工喇
[版主回覆05/22/2012 00:06:28]其實今次都有架, 不過第一次, TIMING夾唔啱, 下次, 我就唔會預到D時間咁準喇!
[林林回覆05/18/2012 13:54:03]下次記住叫你老公攞定假喇
[版主回覆05/16/2012 23:05:03]但係我relex唔夠呢~
[林林回覆05/15/2012 09:37:42]4日3夜夠玩架
[版主回覆05/14/2012 16:29:08]去台北........其實都可以, 不過我覺得時間太短, 去得咁衝忙我又唔想呀~
第一張相好型
回覆刪除最尾游水嗰張好得意............ 咁開心, 比著我都唔想走啦
[版主回覆05/16/2012 23:05:36]唔型都唔放出嚟啦!
真係玩得好開心喎!我都唔輸蝕,去咗5日桂林呀!
回覆刪除[版主回覆05/18/2012 11:44:37]你仲好過好啦, 我去左兩日咋!
我老公成日都唔比我照酒店啲相,佢成日話有鬼喎,佢都真係有問題呀!呢間酒店真係幾好喎!好靚呀!
回覆刪除[版主回覆05/18/2012 11:45:27]我次次去旅行都一定影下間酒店架, 因為我怕我第日老左唔記得, 而家影左就可以睇番下回憶下~