2012年4月30日 星期一

AK47

上個星期六同滕滕去覆診, 係等緊睇dr嗰個moment, 有個亞媽帶個仔入診所, 而個仔就揸住支AK47入嚟(一把膠槍, 不過就有聲同埋有排膠子彈係到自轉(一路開槍就會自轉)), 雙死人眼對住個描準器開槍, 橫掃診所內所有人! 場面就好似睇戲咁.........

我唔明, 點解會有父母買呢D玩具比自己D仔女玩嘅??? 我好記得當日個小朋友個表情, 十足十D殺人犯咁, 目露兇光, 佢仲要開槍掃完D人一輪再開第二槍第三槍, 邊個小朋友行埋去佢到就對住邊個!

呢D小朋友, 好可能就係明日之犯~


5 則留言:

  1. 真係好危險. d家長真係唔可以比個小朋友咁囉.
    記得荃灣單野嘛?
    茶餐廳個老闆呢? 佢個仔, kill晒佢媽咪同個妹.
    嗰間茶廳老闆, 好好人架. 又比mango入去坐喎.
    而家陰公. 得番佢一個, 撐住
    [版主回覆05/02/2012 15:16:44]我真係唔明佢亞媽仲咩買支咁嘅槍比佢自己個仔囉~ 佢真係痴撚線架!!!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年5月2日 晚上7:17

    係 law! 佢老母又唔話佢咁對住人無禮貌 wor! 真係睬過佢。
    到依家, 我地一把槍都無買過比我個仔玩。
    [版主回覆05/03/2012 12:18:01]我冇為意, 因為當然我要捉住滕滕, 我怕佢比支槍篤到隻眼!
    [村姑 C 9 仔 *.*回覆05/03/2012 11:41:14]個老母有無鄉音 ga?
    [版主回覆05/03/2012 10:48:58]如果個老母知道有問題, 跟本就連支槍都唔會買比個仔啦! 仲要痴交線到買d咁嘅槍潻!

    回覆刪除
  3. 呢啲老母唔撚識竅教仔,第時個仔打阿媽,佢就知衰
    [版主回覆05/03/2012 12:43:30]真架, 個細路當時真係對住個畔描準器向住每個人開槍架! 所以我捉住左滕滕抱住佢, 叫佢唔好行埋去個細路到, 我話我都好驚呀!
    [林林回覆05/03/2012 12:35:48]你講到好恐怖,心都寒一寒
    [版主回覆05/03/2012 12:19:15]你當時唔係現場咋, 個細路眼神, 跟本同一個殺手冇分別, 個樣好冷血~ 所以做警察, 我估唔會囉!
    [林林回覆05/03/2012 11:38:14]咁佢係一個危險人物,又或者我地向好個方面諗,個細路大個做警察,保護市民。呢方面真係睇佢阿媽做化喇
    [版主回覆05/03/2012 10:49:29]第日唔止打老母啦, 直頭可能用番支槍指住番佢啦!

    回覆刪除
  4. o~我家吉仔都有玩槍喎,不過唔係AK囉,普通細細枝果D,不過其實我都好唔鐘意佢玩槍,來何2老買左一枝之後就不能回頭,係咁買,叫極都唔聽,之後我會俾佢拎出街,不過只限揸住同埋一定唔可以對住人囉,有時自己都唔好意思.

    回覆刪除
  5. hahahaha...咁攪笑, 做咩唔拍video 放上youtube kaka
    [版主回覆05/18/2012 11:59:55]嗰個MOMENT, 第一時間攬住滕滕話比佢知"我好驚, 唔好行埋去", 仲邊記得拍片吖!

    回覆刪除