2012年4月8日 星期日

洗禮!

期待已久, 今日終於洗左禮喇!!!

感覺上, 好似有D從新開始嘅感覺!




     

今朝同老公嘈交, 因為我一早已經同左佢講滕滕今朝要去洗禮, 因為洗禮對我嚟講都幾大件事, 但係可能對佢嚟講, 跟本就唔係一件咩事嚟, 所以佢唔記得左, 仲BK左OT番通宵, 攪到今朝去唔到洗禮!

洗禮, 得個亞媽係到, 老豆冇左影, 感覺上等於單親冇咩分別! 所以我就同老公嘈起上嚟, 而且佢仲問我, 係唔係斷氣都仲要去!

我已經知道對眼喊到腫腫地之際, 就係趕住出門口嘅一刻, 我開左道鐵閘, 只不過係攞鞋出門口時, 滕滕就走去攪鐵閘邊有個窿(要嚟勾住個CLICK位個窿), 成塊皮介開左, 流晒血係到喊住叫我! 係呢一刻, 我同滕滕講, 叫佢乖D啦, 因為以後都唔會有人理我地兩個!

今日同滕滕洗完禮, 唔知點解, 好想同滕滕一斉番教會, 如果可以, 我希望可以同滕滕去望彌撒, 不過, 就有小小怕唔知滕滕會唔會係一個咁嚴肅嘅地方上攪攪震! 我同自己講, 我會去嘗試, 我會去努力!



3 則留言:

  1. 唔好咁唔開心。我諗你老公吾明白洗礼對你有幾重要姐。吾係有心 hurt 你。其他日子佢都有抽时間陪你地。緊張你地既!!
    [版主回覆04/11/2012 23:42:36]講真, 我真係覺得洗禮差唔多等同結婚咁济架! 同埋, 我已經再三叮囑佢, 但係佢都仲要冇心肝我先唔老嚟咋!

    回覆刪除
  2. 佢成日咁樣OT,唔夠瞓,脾氣自然差了,你就再一次大方啲寬恕他吧!
    [版主回覆04/12/2012 23:12:04]我明佢地唔想我嬲我老公, 不過我好唔開心, 係佢地唔知內情, 就話係我唔啱囉, 我明白佢地因為同我好FRD佢地先咁樣同我講, 不過佢地咁講, 我好委屈囉~
    [林林回覆04/12/2012 09:49:58]佢地都係想息事寧人啫
    [版主回覆04/11/2012 23:46:28]你地都唔知, d同學一個二個都話我唔啱, 唔應該嬲佢同埋同佢嘈, 但係有苦自己知, 我好委屈, 因為有d嘢, 我唔想打開晒個肚皮同佢地講, 所以我真係覺得我好委屈咁比佢地話我! 我已經開到口話唔想再同佢講呢個話題(話我老公唔嚟), 但係佢地仲不斷咁話我唔啱!
    [Chris回覆04/11/2012 15:51:16]係呀... 雖然好難做到. 但如果可以咁樣唸. 自己開心d, 對方都唔會覺得我地煩 ^@^

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2012年4月13日 上午10:32

    男人係咁老粗架啦!粗心大意!好多時講了幾十次都係唔記得!

    你老氣都無用架啦!咁咪只會多幾條紋,不過你可能仲未有,你皮光肉滑,我自從無孖B之後,就留有好多雀斑,都知點搞好!
    [版主回覆04/16/2012 14:41:04]我皮光肉滑??? 我而家睇落去都有三十幾啦, 如果真係咁滑, 我想睇落去似廿幾囉

    回覆刪除