個智能煲壞左, 之前我係yahoo拍賣網到睇下有冇d好似熙媽咁, 用左一次就唔用, 跟住就擺上網賣, 結果, 真係有喎!
有個女人, post左個primada上去, 話就話個保養去到2013年, 不過問佢有冇單時, 佢就答有, 不過唔會比, 因為佢同一時間賣幾樣嘢(同一張單), 咁佢就話如果比左我, 咁人地又要單整嘢, 咁佢就比唔到人地! 咁我就問佢, 如果到時我真係有嘢要整想要單時, 佢唔覆我, 咁我去邊到比單人地先??? 真係唔想串佢囉, 不過, 係佢迫我!
佢個煲係舊款煲嚟, 賣八舊水! 因為我直接打過去primada到問, 佢地話copy 都可以架, 所以我留左個電話比個女人! 不過個女人唔覆我!
唔明d人係唔係賣嘢, 留左電話唔覆, 即係幾有誠意先???
搵到個朋友, 佢可以搵佢公司d sales 幫我買到呢個牌子嘅煲, 不過都係舊款, 但係, 可以平一舊水喎, 仲正, 即係$698有交易!
前日, 個女人係yahoo到覆我(佢死都唔打比我), 話最多平多50蚊比我, 即係$750喎!
睇見佢咁有誠意, 第一件事就更係多謝佢啦! 同埋, 再同佢講: 我已經買左個新架喇, 仲$800有找呀!
呢個女人, 都唔知係唔係路! 想賣嘢又唔check下個市價, 又話有單有保養, 但係又唔比單人地, 都唔知係唔係運吉架!
個賣家咁得意唔覆人都有嘅?哈哈
回覆刪除[版主回覆05/02/2012 15:19:59]我覺得係: 抵佢冇人買囉!
[林林回覆05/02/2012 14:48:53]天意!
[版主回覆05/02/2012 12:13:39]好彩佢唔覆咋, 如果唔係, 我都唔會去問我個FRD佢公司有冇得賣啦~!