2012年4月27日 星期五

運吉!

個智能煲壞左, 之前我係yahoo拍賣網到睇下有冇d好似熙媽咁, 用左一次就唔用, 跟住就擺上網賣, 結果, 真係有喎!

有個女人, post左個primada上去, 話就話個保養去到2013年, 不過問佢有冇單時, 佢就答有, 不過唔會比, 因為佢同一時間賣幾樣嘢(同一張單), 咁佢就話如果比左我, 咁人地又要單整嘢, 咁佢就比唔到人地! 咁我就問佢, 如果到時我真係有嘢要整想要單時, 佢唔覆我, 咁我去邊到比單人地先???  真係唔想串佢囉, 不過, 係佢迫我!

佢個煲係舊款煲嚟, 賣八舊水! 因為我直接打過去primada到問, 佢地話copy 都可以架, 所以我留左個電話比個女人! 不過個女人唔覆我!

唔明d人係唔係賣嘢, 留左電話唔覆, 即係幾有誠意先???

搵到個朋友, 佢可以搵佢公司d sales 幫我買到呢個牌子嘅煲, 不過都係舊款, 但係, 可以平一舊水喎, 仲正, 即係$698有交易!

前日, 個女人係yahoo到覆我(佢死都唔打比我), 話最多平多50蚊比我, 即係$750喎!

睇見佢咁有誠意, 第一件事就更係多謝佢啦! 同埋, 再同佢講: 我已經買左個新架喇, 仲$800有找呀!

呢個女人, 都唔知係唔係路! 想賣嘢又唔check下個市價, 又話有單有保養, 但係又唔比單人地, 都唔知係唔係運吉架!


1 則留言:

  1. 個賣家咁得意唔覆人都有嘅?哈哈
    [版主回覆05/02/2012 15:19:59]我覺得係: 抵佢冇人買囉!
    [林林回覆05/02/2012 14:48:53]天意!
    [版主回覆05/02/2012 12:13:39]好彩佢唔覆咋, 如果唔係, 我都唔會去問我個FRD佢公司有冇得賣啦~!

    回覆刪除