好朋友知道星期日洗禮一事, 佢專登今日過嚟搵我食lunch陪下我! 咁我當然好開心啦, 同埋, 佢知道我鐘意食黑朱古力, 佢又買左排氹我開心!
食lunch閑談中, 佢講到有幾個舊同學星期一一斉出左去食lunch, 其中一個F4 & F5係同班, 而呢個同學嗰時同我, 食lunch好朋友, 仲有另外一個好frd, 大家一斉玩架!
不過畢左業, 好多嘢都變晒, 因為呢個同學無啦啦信左基督教之後, 個人開始唔同左! 早十幾年之前已經覺得同佢講嘢, 唔可以講笑(以前我地仲改左佢個花名叫大笑), 而且仲有講咩佢都話: 你唔好咁啦!
而呢個大笑就同好朋友講我同滕滕洗禮一事! 因為佢好似好驚訝我係教徒嚟, 同埋質疑我洗禮嘅目的!
講完滕滕洗禮單嘢, 好朋友又講大笑呢個同學係見面中, 人人都比佢話, 因為出席食lunch都有幾個人, 呢個佢又話叫人地唔好咁, 嗰個又話人地唔可以咁, 跟住有d講自己老公點, 佢又開口話人地好講自己老公壞話, 總之人人講咩佢都話!
我同好朋友今日食lunch, 就真係係佢背後講佢喇, 因為一大班人識左咁耐出嚟見面, 更係吹下水, 你問下我, 我問下你, 各自各又講下自己嘢架啦, 咁當對方係好朋友先講d私人嘢架啫, 咁如果咁frd都講d官腔嘢, 我想問, 咁仲點算係好朋友呀???? 唔通佢d私人野留番嚟同基督講呀???
呢個大笑, 唔怪得佢話佢同佢老公從來都冇嗌過交啦, 而家我真係明喇, 因為佢話佢平時同佢老公都係係屋企改卷(兩個都係教書), 冇咩做, 咁冇咩做, 又唔講嘢, 又唔溝通, 唔怪得冇交嗌啦! 個人悶得咁緊要, 講襯樣樣嘢佢都話人地好咁樣講嘢! 我係佢老公, 都唔叉會同佢講笑啦, 仲點會有交嗌啫!
其實. 仲可以算得上係"朋友"咩?
回覆刪除話不投機半句多.
在我黎講. even唔絕交. 都= 可以繼做做朋友, 因為已經唔啱傾了.
[版主回覆04/16/2012 14:39:55]呢個同學, 唔會成日見面, 只係另外一個同學係加拿大番嚟見會見一面咁多! 再者, 佢地呢班人, 本身同我都唔啱咀形, 所以平時跟本唔會有機會見!
佢兩公婆相處方法都好特別喎~
回覆刪除[版主回覆04/16/2012 14:39:18]之所以從來都冇嗌過交, 就係因為咁解囉~