2012年4月23日 星期一

爆笑~


有個客, 佢大部份單都要出嚟hk夾柜, 裝DVDR, 次次佢都會要求我地裝貨, 最尾都要用兩塊卡板裝貨頂住D貨, 因為怕出嚟HK途中, 個柜仲有空位, D貨就係柜裏面撞到爛晒!

今次, 個客落呢張單, 唔需要嚟HK夾柜, 直接係深圳出, 成隻柜都裝卡板走!

馮小姐做左張生產單比我, 大把嘢漏就更架啦, 不過最攪笑就係, 我呢個柜成個柜都係卡板裝, 佢都仲要係個REMARKS到打: "請在最尾用兩個卡板頂住!"

一見到, 我就笑住問馮小姐: 你都知道呢個柜唔會出HK夾柜架啦! 你亦都知道呢個柜成個柜係要用卡板裝貨架啦! 請問, 你係個REMARKS到打"請要最尾用兩個卡板頂住!", 係頂邊個位頂邊到呢?

馮小姐答我, 佢都有諗過使唔使用卡板頂住, 不過佢話如果唔打, 一陣唔頂住, 怕D貨會跌喎!

 !!! 我真係忍唔住笑左出嚟囉, 我話: 你都同我上過廠, 你都知道點樣裝貨(用卡板), 就算係, 平時裝左貨廠都有SEND相過嚟, 咁我真係好想問下你,你話用兩塊卡板, 究竟係頂邊到, 邊到仲有位比你頂, 點頂法囉?! 係唔係要嚟頂住我個肺囉???

2 則留言:

  1. 真係想死呀!!!
    [版主回覆05/03/2012 12:28:20]用"低能"係最適合佢! 我而家當左佢係低能兒童咁對佢,個心舒服左! 就唔會咁勞氣!
    [熙媽回覆05/03/2012 10:56:58]唔用可愛都唔知仲可以用乜嚟形容佢囉...
    [版主回覆04/26/2012 15:21:29]係呢~ 等我老闆仲話佢可愛, 我真係想問下佢究竟馮小姐有幾撚可愛囉~!!!

    回覆刪除
  2. 根本無用過個腦去諗嘢,搬字過紙,hea爆一日
    [版主回覆05/03/2012 16:18:45]你咁有隻豬仔心, 應該係滕滕多謝你就真!
    [林林回覆05/03/2012 14:58:57]應該係我多謝你
    [版主回覆05/03/2012 12:34:40]收到喇, 多謝你呀!!!
    [林林回覆05/02/2012 15:45:58]好吖,唔該晒,你收到我比滕滕啲嘢未呀?
    [版主回覆05/02/2012 15:27:11]我今朝問左佢喇, 佢話應該今個星期內可以send到去集運嗰邊, 所以我估最遲下個星期一/二你就可以收到喇!
    [林林回覆05/02/2012 14:42:23]係喎~~~
    [版主回覆05/02/2012 12:18:23]仲有嗰3個要訂嘅樽未到呀!
    [林林回覆05/02/2012 11:51:19]又係時間同你計數喇,哈哈哈
    [版主回覆04/27/2012 15:48:26]都話唔同佢講嘢囉!!!

    p.s. 你d禮物, 已經係lunch送左去我屋企喇, 我今晚拆開check下睇下有冇問題呀~
    [林林回覆04/27/2012 14:18:10]爆妖
    [版主回覆04/27/2012 12:55:47]我唔想同佢講嘢, 唔比呀!
    [林林回覆04/27/2012 09:45:14]比10個妖佢
    [版主回覆04/26/2012 15:22:16]我一問佢, 佢唔夠膽同我講佢搬字過紙呀, 所以佢答我佢都有諗過喎! 正一廢人!

    回覆刪除