2012年4月26日 星期四
賤客一名!
呢個死人客, 真係賤到出水囉! 之前老闆想fight 抵d competitor, 所以見個仆街客唔覆, 就叫我降價比佢, 而個賤客就答我: 既然如你地係想做生意, 一早就好比個底價出嚟, 而家我同左第二個supplier confirm左喇, 嘛煩你下次早d, 唔好嘥時間!
好! 忍你個仆街! 所以打後三張單, 我地都係under cost 咁做比呢個仆街, 因為想拗單番嚟keep 住個production!
之後, 我地其中一個item 改左個模之後, 個價可以平過其他supplier, 而呢個仆街就好叉串咁問我, 究竟幾時同我地落單係可以跟佢要求嘅日期, 唔係佢跟我地production 嘅日期!
哈哈! 你呢個撚樣仲唔死! 我答佢, 因為我地呢個item 真係full capacity, 所以如果想有指定時間出貨, 咁或者你可以考慮下一次早d落單, 去hold個production! (因為個賤客成日都格價, 格完一大輪先嚟落單)
就係因為有個item改左模, d單簡直係痴左線, 因為另外有個客已經同我地排單排到去九月喇! 再者, 老闆想搶單, 所以乜叉佢都話應承左個客先, 所以咁就死啦, 因為呢個仆街其中有張單, 係5月頭出唔切比佢!
我已經去到而家先嚟send mail比佢話比佢知我地出唔切貨, 因為大陸開始停電, 點不知個賤客一收到個mail, 就即刻回覆番過嚟, 仲打長途過嚟"尋仇"!
呢個moment , 我更係當自己唔係公司啦, 不過佢都唔斷氣, 打左3次嚟! 而我3次都冇聽到!
final, 老闆張另一個客d貨比左先個仆街客先去窒住佢把死人口, 但係我都要諗個藉口去話點解而家又出到啦! 咁我就覆個賤客, 我地比左 undertable money, 所以就放電比我地開工喇! 點不知呢個賤客, 真係賤到冇人有囉, 佢覆我: Wow! Undertable money! J Do we need to compensate your costs?
吖! 咁多人死唔見佢死嘅??? 而家都攪掂左比佢啦, 仲要咁死串, 佢把口真係唔怕生嘢囉!!!
訂閱:
張貼留言 (Atom)
你點答佢. or 無答佢??
回覆刪除哩d人咁都要食下豆腐
[版主回覆04/27/2012 12:53:14]以我嘅性格, 一定唔會唔答佢囉, 我同佢講, 呢d都等同比海關查柜嘅情況一樣, 你有錢比佢, 佢就早d放番隻柜出嚟, so same case!
p.s. 食豆腐唔係咁用! 食豆腐, 係要嚟形容d男人說話上去攞女人便宜!
呢個都係極品 wor。美國佬?
回覆刪除[版主回覆04/27/2012 12:50:37]我知道美國佬都係賤人, 不過我呢個係俄佬嚟! 同埋, 我估我呢個賤客佢應該係美國讀過書, 因為佢d英文都幾好下!
咁人地緊張啲錢,要攬住啲錢入棺材,你就唔好理人啦,你就當施捨比條撚樣囉,哈哈
回覆刪除[版主回覆05/03/2012 12:38:21]一定要接受啦, 除非想唔做啫~
[林林回覆05/02/2012 15:42:12]打工係咁架啦,易來順受囉
[版主回覆05/02/2012 15:32:50]所以你都明白, 我地係幾咁咩呢~
[林林回覆05/02/2012 15:31:43]係呀係呀,我老闆都係架
[版主回覆05/02/2012 15:20:45]佢一定會架! 佢5時花6時變架! 你都知d老闆係咁架啦!
[林林回覆05/02/2012 14:48:14]希望你老闆會同你同一陣線,唔好轉頭又好好先生上身
[版主回覆05/02/2012 12:15:27]呢個死俄佬年紀都唔細架, 我怕未玩佢時已經比佢玩謝左我! 不過, 唔怕, 我會同老闆一斉去對付佢!!!
[林林回覆05/02/2012 11:51:12]好好好,用盡你啲方法玩謝佢
[版主回覆04/27/2012 15:46:19]咁唔接生意又唔得喎, 唔接佢就益左人, 最多, 排佢d貨遲d出啫~
[林林回覆04/27/2012 14:20:22]等佢最急最急嘅時候,唔接佢生意,整鑊杰嘅比佢
[版主回覆04/27/2012 12:49:33]我而家施捨比佢! 同埋, 我放長雙眼, 睇下佢幾時死係我地手上!!!