http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
good good good :)[版主回覆04/08/2012 01:26:59]都OK嘅! 但係, 最爽就係D相架只係幾蚊人仔一個, 呢下先冇得頂囉~
全家幅大張d 重好睇喎:)[版主回覆04/09/2012 23:21:46]嗰張, 係滕滕一歲係STUIDO 到影跟埋比我地架! 既然係咁講, 我會考慮晒過張大D嘅! THX!
圍一個圈,全家福係中間咪仲好[版主回覆04/16/2012 15:42:58]幾冇可能嘅嘢, 係我屋企, 都極有可能.........[林林回覆04/16/2012 15:24:48]我無諗過隻豬仔會......[版主回覆04/16/2012 15:12:39]如果圍個圈, 就會好危險! 因為圍個圈, 咁成個area就要降低, 咁樣, 隻豬仔就可能夠高(擒左上櫈之後), 去攪嘢!
good good good :)
回覆刪除[版主回覆04/08/2012 01:26:59]都OK嘅! 但係, 最爽就係D相架只係幾蚊人仔一個, 呢下先冇得頂囉~
全家幅大張d 重好睇喎:)
回覆刪除[版主回覆04/09/2012 23:21:46]嗰張, 係滕滕一歲係STUIDO 到影跟埋比我地架! 既然係咁講, 我會考慮晒過張大D嘅! THX!
圍一個圈,全家福係中間咪仲好
回覆刪除[版主回覆04/16/2012 15:42:58]幾冇可能嘅嘢, 係我屋企, 都極有可能.........
[林林回覆04/16/2012 15:24:48]我無諗過隻豬仔會......
[版主回覆04/16/2012 15:12:39]如果圍個圈, 就會好危險! 因為圍個圈, 咁成個area就要降低, 咁樣, 隻豬仔就可能夠高(擒左上櫈之後), 去攪嘢!