2012年4月6日 星期五

攪掂, 真叻女~


原本今日約左舊同事食飯, 不過有人唔得, 所以就改期啦, 咁我就叫左兩老入嚟食飯喇!



影左呢張相, 幫老豆整左落個電話到做wall paper, 佢一見到, 就話可以show比d frd威下喎, 真係有d頂佢唔順!

見今日唔出街, 就去晒相, 整左d相同埋卦起d相架佢喇!


整好左, 都唔錯吖, 有時真係唔讚下自己都唔得!!!

3 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2012年4月6日 晚上8:12

    good good good :)
    [版主回覆04/08/2012 01:26:59]都OK嘅! 但係, 最爽就係D相架只係幾蚊人仔一個, 呢下先冇得頂囉~

    回覆刪除
  2. 全家幅大張d 重好睇喎:)
    [版主回覆04/09/2012 23:21:46]嗰張, 係滕滕一歲係STUIDO 到影跟埋比我地架! 既然係咁講, 我會考慮晒過張大D嘅! THX!

    回覆刪除
  3. 圍一個圈,全家福係中間咪仲好
    [版主回覆04/16/2012 15:42:58]幾冇可能嘅嘢, 係我屋企, 都極有可能.........
    [林林回覆04/16/2012 15:24:48]我無諗過隻豬仔會......
    [版主回覆04/16/2012 15:12:39]如果圍個圈, 就會好危險! 因為圍個圈, 咁成個area就要降低, 咁樣, 隻豬仔就可能夠高(擒左上櫈之後), 去攪嘢!

    回覆刪除